יואב כץ: "ביציעים נהיה בפיגור, אבל אנחנו ננצח על המגרש"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

בעלי הפועל חיפה הלהיט את הרוחות לקראת הדרבי החיפאי, למרות שליריבה הירוקה יהיה יתרון בקהל: "עם לחימה והקרבה נוכל לשמוח בסיום". ורמוט יחזור ל-11 על חשבון נס זמיר

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לא מעט דובר השבוע על יחסי הכוחות לקראת הדרבי החיפאי שיתקיים מחר (שבת, 20:25, שידור ישיר בספורט4) ועל כך שדווקא העונה מכבי מגיעה כפייבוריטית מובקהת, אך בהפועל מתכוונים לנצל את זה ולהפתיע את היריבה העירונית. מה שבטוח הוא שלירוקים יהיה יתרון ביציעים, כאשר כ-14 אלף ירוקים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון והכמות צפויה להמשיך לעלות עד המשחק.

בעלי הפועל חיפה יואב כץ מודע לכך, אך לא חושש: "ביציעים כנראה יהיה למכבי יתרון 1:3, אבל אנחנו ננצח על המגרש. אני חושב שיחסי הכוחות שווים, אבל אם נביא את הלחימה ואת ההקרבה, נוכל לשמוח בסיום". כץ ערך השבוע מספר שיחות אישיות עם שחקנים, בכדי לעלות להם את הביטחון לקראת המפגש. שחקני הקבוצה יתאספו בבית מלון ויחלו להתכונן למשחק בשעות הצהריים.

מבחינה מקצועית, מסתמן שחיים סילבס החליט לפתוח עם שלושה בלמים, עדיין מתלבט בין לירן סרדל לגיא משפתי. אם האחרון ייכנס להרכב, סרדל עשוי לעלות בקישור במקומו של קווין טאפוקו. גילי ורמוט יחזור ל-11 על חשבונו של נס זמיר.

הרכב משוער: יסמין בוריץ, דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, גיא משפתי (לירן סרדל), אלי בלילתי, קווין טאפוקו, פרנסיסקו ג'וניור, גילי ורמוט, אלמוג בוזגלו, עדן בן בסט.

פיגור ביציעים? אוהדי הפועל חיפה. (מאור אלקסלסי)
פיגור ביציעים? אוהדי הפועל חיפה. (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי