מכבי חיפה הודיעה: חוזהו של אליסון דוס סנטוס הוקפא

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | אודי ציטיאט

בעקבות חתימתו של סיינסבורי שעבר בבקרה, הוחלט שלא לרשום את הברזילאי למשחקי הליגה: "נעשה כל מאמץ כדי למצוא לו קבוצה". במועדון בטוחים לקראת הדרבי: "שום ספק שאנחנו פייבוריטים". האוסטרלי עשוי לפתוח

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה היום (שישי) כי חוזהו הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס הוקפא על מנת שניתן יהיה לרשום את הבלם האוסטרלי, טרנט סיינסבורי האוסטרלי שעבר בבקרה. מהמועדון נמסר: "נעשה כל מאמץ על מנת למצוא לדוס סנטוס קבוצה שתקלוט אותו ולשחקן הובהר כי כל עוד הוא במכבי חיפה, הוא ימשיך להתאמן במסגרת הרגילה של הקבוצה הבוגרת".

במהלך השיחה בין השחקן לאנשי המועדון הוסבר לבלם הברזילאי כי יש כוונה ברורה לצרף זר נוסף בעמדת הקשר האחורי וגם ללא קשר עם צירופו של סיינסבורי, הבלם הברזילאי לא בתוכניות של הצוות המקצועי ולכן עדיף לו לחפש קבוצה.

עוד ציינו במועדון כי דוס סנטוס עצמו ביקש הבהרות לגבי מעמדו ולאחר שהבין כי לא צפוי לקבל הזדמנות מהצוות המקצועי הוא יחפש לעצמו קבוצה חדשה. בנוסף גם, עלתה האפשרות כי הירוקים ישלימו חלק מהשכר במידת הצורך.


סיים את דרכו במכבי חיפה. אליסון דוס סנטוס (אודי ציטיאט)

בתוך כך, ישנה דריכות שיא במכבי חיפה לקראת הדרבי שייערך מחר (שבת, 20:25, שידור ישיר בספורט4) בסמי עופר נגד הפועל חיפה. במהלך השבוע במועדון מדברים על הרצון לנצח את היריבה השנואה לראשונה אחרי שלוש שנים.

"הגיע הזמן להחזיר את היוקרה בעיר" אמרו בצד הירוק של הכרמל והוסיפו: "בכושר שאנחנו נמצאים בו עד עכשיו, אין שום ספק שאנחנו פייבוריטים וצריכים לנצח". הירוקים יהיו הדומיננטיים ביציעים כאשר לאחר פחות מ-14 אלף איש כבר הבטיחו את מקומם והערכה כי עוד 3,000 ירכשו כרטיס עד המשחק.


עשוי לפתוח נגד הפועל חיפה. טיירון טרי (מאור אלקסלסי)

מבחינה מקצועית, המאמן מרקו בלבול כבר הצהיר אתמול במסיבת העיתונאים כי הוא יודע באיזה מערך יפתח, אך אימון תרגל מספר שיטות. הבלם טרנט סיינסבורי מרשים את הצוות המקצועי ואף תרגל אותו חלק מהאימון בהרכב הפותח של הירוקים ולפי התרגול בתחילת האימון נראה בלבול יעלה עם ארבעה שחקני הגנה, בו שרי יפתח לראשונה בהרכב של הירוקים. אם יחליט לפתוח עם שלושה בלמים, שרי יחכה להזדמנות שלו על הספסל.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, איעד חבשי, עופרי ארד, רז מאיר, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, ציירון שרי (טרנט סיינסבורי), ניקיטה רוקאביצה וירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי