בלבול לשחקנים: "אני מרוצה מהנחישות ומהרצון שלכם לנצח"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

המאמן ערך אסיפה עם השחקנים לפני היציאה לחופשה קצרה לאור פגרת הנבחרות, החלטה בנוגע לקשר אחורי זר צפויה להתקבל עד סוף השבוע. גורפינקל רוצה לעבור לחדרה, יצחק מבוקש גם בראשון לציון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה יזכו לחופשה קצרה לאור פגרת הנבחרות וישובו לאימונים רק ביום שישי, כשהם עדיין תחת האכזבה של ה-0:0 בדרבי נגד הפועל חיפה ביום שבת. במועדון ציפו לצאת לפגרה עם שש נקודות משש אפשריות, אלא שאחרי ה-3:4 הדרמטי במחזור הראשון על רעננה, הגיע התיקו המאופס בדרבי שאירחה הפועל.

היום, עוד לפני היציאה למנוחה קצרה, מכבי חיפה ערכה אימון ללא שחקני הנבחרת הצעירה וביניהם הב גורפינקל, עופרי ארד ומוחמד אבו פאני והמאמן מרקו בלבול ערך אסיפה קצרה עם השחקנים: "היינו צריכים להיות יותר יצירתיים ומדויקים בחלק ההתקפי, אבל מצד שני אני מרוצה מהנחישות והרצון שלכם לנצח. לא ויתרים בשום שלב של המשחק וככה נצטרך להמשיך גם בעתיד".

במקביל, במכבי חיפה מדברים על שישנה כוונה לצרף קשר משמעותי שישדרג את הקבוצה, כשכעת ההמתנה היא שבלבול יחליט עד סוף השבוע על המועמד הסופי שלו לתפקיד. "לא נפגע בשחקנים הקיימים ואם לא נמצא את השחקן המתאים, אז נישאר עם הסגל הקיים", אמרו בחיפה.

מעבר לכך בלבול יצטרך לקבל החלטה לגבי מספר שצפויים לצאת להשאלה כמו יהב גורפינקל, שי בן דוד וגיל יצחק. גורפינקל מבוקש בהפועל חדרה שנחושה לצרפו ואילו יצחק מבוקש בהפועל כפר סבא כאשר גם האקסית, הפועל ראשון לציון, פנתה לירוקים וביקשה להשאילו.

 

גיל יצחק. כפ"ס והאקסית מראשל"צ בעקבותיו (מכבי חיפה, אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי