הפועל חדרה שיפרה משמעותית את הצעתה לרועי זיקרי

רועי זיקרי
רועי זיקרי | אריאל שלום

המועדון הציע לחלוץ מענק של 200 אלף שקל אם הקבוצה תשרוד בליגה וכך חוזהו יהיה זהה לשכרו בהפועל ת"א, דרור, אוחנה וסולומון התבשרו כי הם רשאים לעזוב במטרה לחסוך. וגם: מדוע שוחרר קווטונגו לאחר אימון אחד

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה יצאה לפגרת הנבחרות מאוכזבת כשבאמתחתה נקודה אחת בלבד לאחר שני משחקים. לאחר התבוסה 3:0 מול הפועל באר שבע, בקבוצה הבינו כי הם חייבים להתחזק משמעותית כדי לשרוד בליגה.  המאמן אורי גוטמן והיועץ המקצועי אורן גולן מעוניינים לחזק את הקבוצה בזר נוסף כאשר מספר שחקנים ייבחנו בשבוע הקרוב. בקבוצה רוצים להתחזק גם בשחקן ישראלי נוסף מעבר לרצון לצרף את שחקני מכבי חיפה, יהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני.

לספורט1 נודע כי הפועל חדרה לוחצת על חלוץ הפועל תל אביב, רועי זיקרי, להצטרף לקבוצה, ואף שיפרה לאחרונה משמעותית את הצעתה הכלכלית בכדי שלא ייפגע בהשוואה לשכרו באדומים. בקבוצה הציעו לשחקן שכר בסיס בגובה 200 אלף שקלים ומענק זהה אם הקבוצה תשרוד בליגה הבכירה. "הגשנו לזיקרי הצעה מצוינת ואנחנו מקווים שהוא יקבל אותה", אמרו במועדון. בסביבתו של זיקרי ציינו כי זה בדיוק גובה שכרו בהפועל ת"א אך הוא חושש להפסד כספי אם הקבוצה לא תצליח לשרוד בליגת העל.

יתרה מכך, בשל הרצון להעז להתחזק בזיקרי, בחדרה החליטו להשתחרר ממספר שחקני סגל וביניהם המגן שגיב סולומון, הקשר שגיא דרור והחלוץ יגיל אוחנה. דרור, שדווקא היה שחקן הרכב בשני המחזורים הראשונים, לא הרשים את אורי גוטמן, שכעת החליט לוותר על שירותיו. לכל השלושה למעשה נותרו שבועיים למצוא קבוצה חדשה בישראל.

בגזרת הזרים, אתמול נחת למבחנים הקשר הסקוטי ג'איי קווטונגו אך שוחרר לאחר אימון בודד. בחדרה כי כי השחקן צפוי לעמוד למשפט בסקוטלנד בחודש הבא כשהוא חשוד שתקף לכאורה את בת זוגתו. בקבוצה לא עברו על כך לסדר היום והחליטו להיפרד מיידית מהשחקן. "הנושא החינוכי עולה על כל עניין מקצועי כזה או אחר", אמרו בקבוצה.


רועי זיקרי. "הגשנו לו הצעה מצוינת" (דני מרון)

מאידך,  מי שצפוי להגיע להתרשמות הוא הקשר הברזילאי פליפה פאיים. הקשר בן ה-22  שיחק בעונה האחרונה בדילה גורי הגיאורגית וכעת ינסה להרשים את גוטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי