מכבי ת"א תיכנס למו"מ על הארכת חוזהו של דור פרץ‎

דור פרץ מאוכזב
דור פרץ מאוכזב | עדי אבישי

חלון ההעברות במרבית מדינות אירופה נסגר והקשר יישאר לפחות עד חודש ינואר, כעת ראשי האלופה ינסו להגיע עמו להסכם על הארכת ההתקשרות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דור פרץ, קשרה של מכבי תל אביב שהוזכר בשבועות האחרונים כמועמד לעבור למספר קבוצות, בעיקר בליגה הרוסית, יישאר בקבוצה  לפחות עד חודש ינואר ועל פי הערכות במועדון, לפחות עד סיום העונה הנוכחית. עם זאת, בקרוב מתכוונים במועדון לחדש עמו את המשא ומתן להארכת חוזהו בשנים נוספות.

כיום פרץ מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במכבי תל אביב, עם אופציה של הקבוצה לעונה נוספת. כזכור, הקשר היה אחד ממצטייני עונת האליפות בשנה שעברה ותג המחיר שנקבע עליו עומד על 4.5-5 מיליון יורו. לאחרונה שמו של פרץ, נקשר עם מועמדות לדינמו מוסקבה וללוקומוטיב מוסקבה הרוסיות, אם כי במכבי טענו שלא התקבלה שום הצעה רשמית מאף אחת מהקבוצות הללו או מאחרות.

למרות פתיחת עונה לא טובה של פרץ, שלא בלט בארבעת משחקי הקמפיין האירופי ואף הורחק שלשום במשחק הליגה נגד בני יהודה, בצוות המקצועי בראשות המאמן ולדימיר איביץ' מעריכים מאוד את השחקן ומאמינים שגם העונה הוא יוביל את הקבוצה.

בהתייחס להרחקתו של פרץ וליכולת הלא טובה שהציג במשחקים האחרונים אמר השבוע איביץ': "דור פרץ שחקן בוגר ומקצוען ויודע בדיוק מה הוא צריך לעשות. אין לי ספק שהוא עוד יתרום לנו רבות העונה. אם יוכל לשחזר את יכולתו מהעונה שעברה? בטח שכן ולמה שלא יהיה אפילו עוד יותר טוב העונה?".


צלילה שהסתיימה בכרטיס צהוב ראשון בדרך להרחקה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי