רמי גרשון צפוי להיעדר גם מהמשחק נגד קריית שמונה

רמי גרשון
רמי גרשון | מאור אלקסלסי

הפציעה של הבלם שטרם שיחק העונה בליגה, חמורה מההערכות הראשוניות. במכבי חיפה רוצים שיחזור לכשירות בהדרגה במטרה שיהיה כשיר למשחק נגד מכבי ת"א. סיינסבורי יצא למשחקי הנבחרת. בלבול עקב אחרי ק"ש

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה ערכו אתמול (שני) אימון אחרון לפני שלושה ימי חופשה, כשיחזרו לאימונים רק ביום שישי. בינתיים, מרבית שחקני הקבוצה יצאו לחופשות פרטיות. המאמן מרקו בלבול שוחח עם השחקנים לפני שהתפזרו וביקש מהם להגיע דרוכים לקראת סוף השבוע. הבלם האוסטרלי החדש, טרנט סיינסבורי, זומן לסגל נבחרתו ויפגוש את כוויית. גם עופרי ארד, יהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני לא בחופשה – הם הצטרפו לנבחרת הצעירה של ישראל.

המאמן עצמו נכח אתמול בהקמת בית ספר לכדורגל בצפת לשם הגיע עם ג'ובאני רוסו, אלון חרזי ורפי אוסמו. מאוחר יותר בלבול נכח במשחק בין עירוני קריית שמונה והפועל כפר סבא, שכן הקבוצה של איזי שרצקי היא היריבה הבאה של הירוקים.

בינתיים, במועדון מהכרמל ממשיכים לעקוב בדאגה לאחר הפציעה של הבלם רמי גרשון. הבלם נפצע בשרירי הבטן עוד לפני מחזור הפתיחה וההערכה הייתה כי יהיה כשיר לדרבי במחזור השני, אך נראה שמדובר בפציעה טורדנית יותר. גרשון צפוי להחמיץ גם את המחזור השלישי נגד קריית שמונה. בחיפה הסבירו כי הכוונה היא לשלבו בהדרגה באימונים כדי שיהיה כשיר למשחק נגד מכבי תל אביב במחזור הרביעי.


רמי גרשון. בקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק נגד האלופה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי