בני יהודה בשיחות עם דוס סנטוס, אוטין עשוי להישאר

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | מאור אלקסלסי

הבלם מעוניין להישאר בישראל בשל לידת אשתו המתקרבת, ובשלב זה ישנם פערים מול הכתומים בעקבות שכרו. המגן לא זוכה לביקוש וייתכן שימשיך במכבי חיפה עד ינואר, דבר שתלוי גם ביהב גורפינקל. ג'ואנדו פוקס מועמד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה חזרו הבוקר (שישי) לאימונים לאחר שלושה ימי מנוחה והחלו בהכנה לקראת המשחק מול הפועל קריית שמונה בשבוע הבא, בתקווה לשוב בסיומו למסלול הניצחונות לאחר התיקו המאופס בדרבי. כמובן שמהאימונים נעדרים שחקני הנבחרות, האוסטרלי טרנט סיינסבורי שישחק בכוויית ביום שלישי וכן שחקני הנבחרות הצעירה.

פחות משבועיים לסגירת חלון ההעברות, הקבוצה של מרקו בלבול כידוע עדיין לא השלימה את הסגל לעונה הבאה ובמקביל היא גם מנסה לדלל אותו. אחרי שהחלוץ גיל יצחק הושאל אתמול להפועל ראשון לציון ממנה הגיע, נראה כי גם המגן יהב גורפינקל יושאל להפועל חדרה או קריית שמונה וזאת לאחר שיחתום על חוזה חדש. לעומת זאת, עתידו של מוחמד אבו פאני תלוי בהגעתו של קשר אחורי זר. במועדון הבהירו כי ישנה כוונה להביא שחקן חדש למרכז השדה, ולאחרונה הועלו מספר מועמדים לתפקיד הקשר האחורי, כשהשם החדש ביותר הוא הקשר הקמרוני ג'יאנדו פוקס בן ה-22, אשר שייך בימים אלו לאלאבס הספרדית, אך טרם שיחק ב"לה הליגה" ובקבוצתו בוחנים את האפשרות להשאילו, כאשר בחיפה מעוניינים בהעברה קבועה..

 כידוע, ברוב מדינות אירופה מועד ההעברות הסתיים השבוע, אבל ישראל היא בכל זאת לא המדינה היחידה שהחלון בה עדיין פתוח ונראה ששחקנים שצדו את עיני הירוקים לא ממהרים להגיע, כך שבכרמל מעריכים שייתכן שיגיע זר, אם בכלל, רק לאחר המשחק נגד קריית שמונה.



אוטין. לא זוכה לביקוש בשלב זה (מאור אלקסלסי)

זרים שעשויים לעשות את הדרך ההפוכה ולעזוב את מכבי חיפה הם הבלם המוקפא אליסון דוס סנטוס והמגן השמאלי אייקוום אוטין. באשר לדוס סנטוס, הוא לאחרונה הבהיר לנציגיו כי הוא רוצה למצוא קבוצה בישראל בשל הלידה הצפויה של אשתו. בני יהודה כבר הביע עניין בשחקן, אבל עדיין ישנה מחלוקת בכל הנוגע להשלמת שכרו על ידי מכבי חיפה, או שמא הוא יפוצה על ידי הירוקים ובתמורה חוזהו יותר.

באשר לניגרי, בחיפה ניסו לאחרונה למצוא לאוטין קבוצה בחו"ל ואף ביקשו את עזרתו של שחקן העבר, איגביני יעקובו, אבל טרם נמצאה קבוצה שתקלוט את השחקן כאשר בישראל האופציות הן בעיקר בליגה הלאומית. בחיפה הבהירו כי לא מן הנמנע שאוטין יישאר כזר שישי לפחות עד חודש ינואר וזאת אם גורפינקל ייצא בהשאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי