ג'ורג' מנדז'ק בירך את ז'אנדו פוקס, שהושאל למכבי חיפה

ז'אנדו פוקס
ז'אנדו פוקס | מכבי חיפה, רשמי

הקשר הקמרוני בן ה-21 עבר בדיקות רפואיות וירוויח 300 אלף דולר, כשהירוקים יוכלו לרכוש אותו מאלאבסת מורת 1.3 מיליון יורו. האקס מיהר להגיב למהלך. וגם: סלליך חזר לאחר חודש נוסף של שיקום באיטליה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה השלימה את מכסת הזרים: הקשר ז'אנדו פוקס, שנחת אתמול (שני) בישראל והשלים את הבדיקות הרפואיות, חתם רשמית במועדון כמושאל וירוויח 300 אלף דולר. לאחרונה היתה מחלוקת בין המועדון הספרדי אלאבס לו שייך פוקס לבין הירוקים לגבי סעיף הרכישה, אך לבסוף הוחלט כי הסעיף יעמוד על כ-1.3 מיליון יורו.

ג'ורג' מנדז'ק, אקס הירוקים, הגיב להחתמת המחליף שלו ובירך את פוקס: "ברכות על הצטרפותך למשפחה הירוקה. אני שמח שבגללי ובגלל מאבוקה, מכבי חיפה סומכת על שחקנים נוספים מנבחרת קמרון. יאללה מכבי".

במועדון, שלא שלח אף נציג לנבחרת, ממשיכים את ההכנות לקראת המשחק בשבת (17:45, שידור ישיר בספורט4) נגד הפועל קריית שמונה. בשלב זה הקבוצה מתאמנת בהרכב חסר, ללא הבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי וללא שחקני הנבחרת הצעירה עופרי ארד, מוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל, כאשר גם הבלם רמי גרשון עדיין פצוע ולא צפוי ליטול חלק במשחק בשבת הקרובה. המאמן מרקו בלבול טרם ערך אסיפה עם השחקנים ולמעשה ממתין להגעתם של כל שחקני הסגל, ונראה כי ייעשה זאת רק סמוך למשחק בשבת.

בינתיים, במועדון קיבלו בחזרה גם את הקשר סנטיהו סלליך שחזר מתקופת שיקום נוספת בבולוניה שבאיטליה. הקשר, שנפצע במהלך העונה שעברה ברצועה הצולבת, עבר תהליך נוסף באיטליה וכעת יסיים את תקופה השיקום שלו בישראל. הרופאים האיטלקים וגם המומחים הישראלים העריכו כי תוך חודש צפוי סלליך לחזור למגרשים ולמעשה יחזור לרוטציה של בלבול.

סלליך. בקרוב ברוטציה של בלבול (מאור אלקסלסי)
סלליך. בקרוב ברוטציה של בלבול (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי