פנישי וגאדיר ייעדרו נגד נתניה, אבוקסיס: "מחכים לדוס סנטוס"

יוסי אבוקסיס, מוחמד גאדיר
יוסי אבוקסיס, מוחמד גאדיר | אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה אישר שמתנהלים מגעים לצירוף הבלם המוקפא של מכבי חיפה: "מאמין שתוך יום או יומיים נדע". הבלם והחלוץ ייעדרו מהמשחק ביום ראשון

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה תארח ביום ראשון את מכבי נתניה באצטדיון בלומפילד והמאמן יוסי אבוקסיס ייאלץ להסתדר ללא שני שחקני הרכב חשובים, כאשר מוחמד גאדיר וגם אלבן פנישי סובלים מפציעות ולא ייכללו בסגל.

פנישי, שנפצע נגד מכבי תל אביב במחזור שעבר, סובל מפציעה בשריר הירך האחורי וגם גאדיר, ששיחק נגד האלופה, כשהוא פצוע, החמיר את פציעתו וכאמור ייאלץ להיעדר. בנוסף להם יחסר אבוקסיס גם את איציק עזוז, פז בן ארי ודור כוכב, שעדין לא כשירים.

באימון הבוקר נשאל אבוקסיס אם המנוחה בפגרה, אחרי תקופה מאוד עמוסה, עשתה טוב לקבוצה והשיב: "מצד אחד כן, אבל מצד שני הפסדנו את גאדיר עם הפציעה שלו ואנחנו מאוכזבים. אחרי עומס של משחקים, נחנו וחזרנו להתאמן, ועכשיו ממשיכים קדימה ונדבר על מי שמשחק ולא על מי שלא. אנחנו בשלבים הראשונים של העונה ואנחנו יודעים שכל משחק בליגה הזו הוא קרב. אמנם עשינו שתי תוצאות טובות במחזורים הראשונים, אבל אנחנו רק בתחילת הדרך. אנחנו יכולים לשחק יותר טוב ממה ששיחקנו. אנחנו רוצים להשתפר ומנסים לצרף עוד שני שחקנים עד השבוע הבא, כדי להיראות יותר טוב".


גאדיר (מימין) לצד ז'אן. יחסר לכתומים נגד נתניה (אודי ציטיאט)

על המפגש נגד מכבי נתניה: "נגד נתניה תמיד קשה. זו קבוצה חזקה מאוד עם המון שחקנים מוכשרים, קבוצה אנרגטית ויהיה קרב קשה. היו קרבות גדולים נגדם, תמיד היה קשה מולם, גם בשנה שעברה שיחקנו מולם חמש פעמים ולא הפסדנו, אבל בכל משחק היה קרב שקול. השיא היה בגמר הגביע, היה לנו מזל עם הפנדלים, אבל מה שהיה בשנה שעברה שייך להיסטוריה ואנחנו לא מסתכלים על מה שהיה, תמיד מסתכלים קדימה ומתרכזים באיך להיות יותר טובים".

הנבחנים הזרים שהגיעו השבוע: "שחקן אחד כבר שחררנו (הקשר הרוסי דניל פולובויארינוב, ר.ב.), ולגבי השניים האחרים (עומאר ג'וב ולמה מאבידי, ר.ב.) עדיין אי אפשר לקבל החלטה כי הם עשו בקושי אימון וחצי, מאמין שעד שבוע הבא נקבל החלטה".

האפשרות לצרף את אליסון דוס סנטוס: "אנחנו מחכים לראות מה יהיה איתו, ואני מאמין שביום יומיים הקרובים נדע. אנחנו רוצים לצרף עוד שחקן במרכז הקישור, שייתן לנו את אפשרות לשחק בשתי שיטות שאנחנו משחקים ועוד שחקן התקפה".


דוס סנטוס. בבני יהודה ממתינים להתפתחויות (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי