מסאי דגו: "כמו שפתחנו רע, אנחנו יכולים להתרומם מול מכבי חיפה"

דגו
דגו | לירון מולדובן

מאמן קרית שמונה אופטימי לקראת המשחק בסמי עופר: "נבוא עם אנרגטיות חדשות. הם לא עוד קבוצה בליגה". קארצב צפוי להיכלל בסגל למשחק: "מודה לשרצקי שהצליח להביא אותו". דה סילבה עשוי לקבל מקום בהרכב

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה רוצה לתקן פתיחת העונה הרעה. החבורה של מסאי דגו לא ציפתה לפתוח את העונה עם שני הפסדים רצופים, כשרק שני שערי חובה לסקציה נס ציונה מפרידים בין הצפוניים לבין המקום האחרון. מחר (שבת) יתמודדו הלבנים במשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה, אך המאמן החדש משדר אופטימיות לשחקניו: "כמו שהתחלנו לא טוב, אנחנו יכולים להתרומם בסמי עופר. זה משחק חדש וצריך לבוא אליו עם אנרגיות חדשות וטובות. אני יודע שזה לא יהיה פשוט, מכבי חיפה זו לא עוד קבוצה בליגה".

בחלק המקצועי, דגו טרם החליט לגבי ההרכב איתו הוא מתכוון לפתוח, אך לא נראה כי יבצע שינויים משמעותיים. מי שעשוי לקבל את המקום בהרכב הוא הקשר הברזילאי החדש סילאס דה סילבה, במקומו של ג'ון רואיז. "סילאס הוא שחקן ברמה מאוד גבוהה, שעשה דברים יפים בליגה האוקראינית, אבל הוא לא נמצא לגמרי בכושר גופני, ולכאן נראה אם הוא ייפתח או יכנס בהמשך".

בנוסף, עדן קארצב אשר הצטרף אתמול לק"ש בהשאלה ממכבי תל אביב צפוי להיכלל בסגל הסופי להתמודדות. "אני שמח מאוד שקארצב ודה סילבה הצטרפו אלינו" אמר דגו. "כמו סילאס, עדן רק התאמן ולא שיחק במכבי ת"א. הוא שחקן מוכשר, שרצינו מאוד שיגיע אלינו ואני מודה לאיזי שרצקי שעשה הכל בשביל שזה יקרה.

קארצב. צפוי להיות בסגל להתמודדות (אודי ציטיאט)
קארצב. צפוי להיות בסגל להתמודדות (אודי ציטיאט)

על פי פרטי העסקה, הצהובים אמנם סירבו להכניס סעיף רכישה על קארצב, אך בשיחה "ג'נטלמנית" עם שרצקי הבטיחו כי אם יוחלט בעתיד על השאלה נוספת של הקשר, בעלי קרית שמונה יקבל זכות ראשונים לכך.

הרכב משוער: דג'וראס ברטקוס, איאד אבו עביד, מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, אמיר בן שמעון (אורי מגבו), סמואל בראון, ג'ון רואיז (סילאס דה סילבה), עומר לקאו, גיימס אדני, איסמעיל ריאן וקיליאן שרידאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי