קריית שמונה עושה שינויים בהגנה: צעדון חתם, מגבו שוחרר

אורי צעדון
אורי צעדון | הפועל קריית שמונה

המגן עזב את בני יהודה והצטרף בחוזה עד תום העונה עם אופציה לשנתיים, בשל הפיחות במעמדו של אבו עביד שהתבקש לקצץ בשכרו ולא היה בסגל בהפסד למכבי חיפה. במקביל נפרד דגו מהמגן השמאלי שעבר לבית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

אווירה לא פשוטה שוררת בהפועל קריית שמונה, לאחר שלושה הפסדים בשלושת המשחקים הראשונים של העונה. במועדון מדברים על כך שברוב שלבי המשחק מציגה הקבוצה של מסאי דגו יכולת סבירה, ועדיין לא מצליחה להשיג ולו נקודה אחת. דגו שוחח אתמול (ראשון) עם שחקניו ואמר להם: "לא יכול להיות שבמחצית הראשונה אנחנו מבצעים פעולות טובות ושום דבר מזה לא רואים במחצית השנייה. אסור לנו לספוג שערים כמו שספגנו נגד מכבי חיפה".

הקבוצה צירפה רק בשבוע שעבר את הזר סילאס דה סילבה ואת קשר מכבי תל אביב עדן קארצב, והבוקר (שני) נעשו שני שינויים נוספים: תחילה היה זה המגן השמאלי אורי מגבו שעמו סוכם על התרת חוזהו ודקות ספורות לאחר מכן כבר הוכרז רשמית על ידי בית"ר ירושלים שהוא חוזר לקדנציה נוספת בקבוצה, ולאחר מכן אישרה קריית שמונה כי לאגף ימין יגיע חיזוק בדמותו של אורי צעדון, שרק חתם הקיץ בבני יהודה תל אביב ולא הצליח להשתלב תחת יוסי אבוקסיס.

צעדון סיכם בקריית שמונה על חוזה עד לתום העונה, כשלמועדון קיימת האופציה להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. הוא צפוי לקחת חלק כבר באימון הקבוצה מחר לאחר שיחתום על החוזה. המגן בן ה-25 הצטיין בעונה שעברה במדי הפועל עפולה והוא הצטרף לאחר שמאמצים לצרף את ויקי כחלון ממכבי נתניה עלו בתוהו, בשל סירובם של הנתנייתים לשחררו.

צעדון למעשה יתחרה עם יובל לוין על מקום בהרכב, לאור העובדה שמעמדו של איאד אבו עביד, שכלל לא היה בסגל במשחק בשבת האחרונה, נפגע משמעותית בשבועות האחרונים, ועוד לפני כן התבקש השחקן לקצץ בשכרו. 

גם הקשר וובה בראון צפוי לעזוב את הקבוצה עד לסיום מועד ההעברות. בראון אמנם חתום על חוזה לשנתיים נוספות אבל אינו נמצא בתוכניות המקצועיות של דגו שאף לא מכליל אותו בסגל, והקשר מחפש קבוצה חדשה הן בליגת העל והן בליגה הלאומית. שחקן נוסף שקיבל לאחרונה הצעה לחזור לקבוצה של איזי שרצקי הוא חלוץ הפועל תל אביב אחמד עאבד. בכל מקרה, הסיכויים לעסקה נמוכים כיוון שההצעה הכספית שהועברה לעאבד היא נמוכה, וגם מכיוון שבקריית שמונה מוכנים לחוזה עד לסיום העונה בלבד.


וובה בראון. ימים אחרונים למציאת בית חדש (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי