הקשר הסרבי מתיאה ליואיץ' סיכם עקרונית בבני יהודה

מתיאה ליואיץ'
מתיאה ליואיץ' | Kai Schwoerer/Getty Images

שחקנה של בלנשש הפורטוגלית יתיר את חוזהו בקבוצה בשל מצוקת הזמן ויצטרך מחר כשחקן חופשי לאחר סגירת חלון ההעברות. ירוויח 170 אלף יורו העונה ו-220 אלף יורו בעונה הבאה. יהיה הזר החמישי של אבוקסיס

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה ממשיכה לחזק את הקבוצה. מחזיקת הגביע שהודיעה אתמול (שלישי) על החתמת הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס, החבורה של יוסי אבוקסיס צפויה לרשום חיזוק נוסף עם צירופו המסתמן של הקשר הסרבי מתיאה ליואיץ', שחקנה של בלנשש הפורטוגלית, שסיכם עקרונית לשנתיים ואמור לנחות מחר בישראל. בשל מצוקת הזמן והעובדה שלא נמצאה לסרבי טיסה ישירה לישראל עוד היום, הפתרון המסתמן הוא שליואיץ' יחתום על התרת חוזהו בבלנשש וכך יהפוך לשחקן חופשי. במקרה כזה תוכל מחזיקת הגביע לצרפו גם לאחר סגירת חלון ההעברות שיינעל הערב ב-19:00.

הסרבים הסכים לתנאי השכר שהציעו לו ראשי הזהובים כאשר חוזהו יעמוד על 170 אלף יורו העונה ו-220 אלף יורו בעונה הבאה. לאחר שיהפוך רשמית לשחקן חופשי, יעלה מחר על טיסה לישראל ויצטרף רשמית לבני יהודה. הקבוצה של יוסי אבוקסיס לא מתכוונת לשלם דמי העברה ומעוניינת להחתים שחקן חופשי בלבד, כך שהתנאי להוצאת העסקה לפועל היא התרת חוזהו.

בנוסף, בשל מצוקת הזמן וסגירת החלון, הקשר הסרבי, יצורף בלי לערוך תקופת מבחנים והתרשמות בניגוד לדרכו הרגילה של אבוקסיס. ליואיץ' שיחק בעבר בין השאר בוולינגטון פיניקס מניו זילנד, בז'לגיריס מליטא ובראד וטלאופטיק מהליגה הסרבית. ב-2014 עבר הקשר לפרטיזן בלגרד הסרבית אך לא שיחק בה אם יוחתם, יהפוך ליואיץ' לזר החמישי והאחרון של בני יהודה, שלא תצרף זר שישי ותעדיף לקבל את מענק 300 אלף השקלים, שמקבלת כל קבוצה שלא רושמת זר שישי.


שחקני בני יהודה. עוד חיזוק בדרך (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי