סילבס: "אני גאה בסגל שבנינו", בוזגלו: "לא מפחד מהפציעה"

חיים סילבס
חיים סילבס | עומרי שטיין

מאמן הפועל חיפה לקראת המשחק מול הפועל חדרה ביום ראשון (20:00, ישיר בספורט4): "הבאנו שחקנים משמעותיים ועלינו להוכיח שההצלחה לא מקרית". הקשר אמר בביטחון: "מול הקהל שלנו אנחנו צריכים לנצח"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים, תפגוש הפועל חיפה את הפועל חדרה (ראשון, 20:00 שידור ישיר בספורט4), במטרה להמשיך את פתיחת העונה המצוינת שלה. המאמן חיים סילבס יקבל בחזרה את הקשר ג'וניור דה סילבה שישוב לסגל, ואילו החלוץ אמרי וולשמן ימשיך להיעדר.

מאמן הקבוצה חיים סילבס, התייחס להתמודדות במסיבת עיתונאים: "כדי שאנשים לא יהיו מופתעים מהצלחות, אנחנו צריכים להוכיח שהן לא מקריות. כמו שהתכוננו בקפידה עד כה, כך גם יהיה מול הפועל חדרה. היא קבוצה מוכשרת במיוחד בזכות השחקנים שהצטרפו בתקופה האחרונה. בעיניי זה משחק קשה ואנחנו צריכים להגיע אליו במוכנות מקסימלית. נקווה לנצל את נקודות התורפה שלהם במיוחד מול הקהל שלנו, שריגש אותנו במשחקים האחרונים".

סגל הקבוצה: "יש לנו תלכיד ממש חזק ורוח קבוצתית טובה. רואים סימנים שהבאנו שחקנים משמעותיים – אף עזיבה של שחקן זה או אחר לא פגעה בנו ואני גאה בסגל שבנינו. העובדה שחדרה מסומנת כאנדרדוג תביא לה הרבה נקודות. יש מאיתנו הרבה ציפיות ובכדי להתמודד עם זה הבאנו מספר שחקנים מנוסים".

חיים סילבס. לא מקל ראש בהפועל חדרה (דני מרון)
חיים סילבס. לא מקל ראש בהפועל חדרה (דני מרון)

משחק ההגנה: "אני מרוצה ממנו, אבל לכל משחק יש את הסיפור שלו ונצטרך להאמין שזה יהיה הבסיס שלנו והעוצמה שלנו. יש לא מעט כישרון בקבוצה, נדע לכוון את זה לאתגרים העתידיים ונצטרך להתמודד עם כל תרחיש בכל משחק".

ציפיות להמשך העונה: "החיים מביאים משהו טוב כאשר אתה מגיע צנוע. אנחנו עוד נידרש לעמוד באתגרים לא פשוטים אבל נצטרך לעשות זאת בצניעות. כרגע אנחנו מסתכלים על משימה אחר משימה ומאוד רוצים להצליח במבחן התוצאה".

לצדו של המאמן ישב גם אלמוג בוזגלו, שהתייחס לשינויים בסגל ולחזרה שלו למגרשים לאחר הפציעה הקשה: "אשתקד לא הייתי פקטור בגלל הפציעה והעונה יש לנו תלכיד טוב עם שחקנים שעשו משהו בכדורגל. למרות הכישרון הגדול, אין לנו אגו וקיימת תחרות קשה על הסגל ואלו סימנים טובים לקבוצה בריאה. אני לומד להתמודד ולא מפחד מהפציעה, כבשתי כבר גולים ובכל אימון ובכל משחק אני מקבל יותר ביטחון. כבר בגביע הטוטו הרגשתי שאני יכול לתת יותר".

הציפיות לעונה הקרובה: "עצם העובדה שמצפיה מהפועל חיפה זה סימן טוב ואי אפשר להקל ראש בחדרה, רק השבוע היא כבשה רביעייה להפועל רעננה. זה עוד מבחן עבורנו, מול הקהל שלנו אנחנו צריכים לנצח. המשחק הזה לא יהיה דומה למשחק מול מכבי חיפה או בית"ר ירושלים".

אלמוג בוזגלו.
אלמוג בוזגלו. "יש לנו תלכיד טוב" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי