שרצקי לספורט1: "אני עוזב את ק"ש וגם את הכדורגל"

איזי שרצקי
איזי שרצקי | ערן לוף

בעלי ק"ש מיואש מפתיחת העונה החלשה וטעויות השיפוט ויעביר את זכויות הניכול למנכ"ל יוסי אדרי: "לא אגיע לישיבות. לא יודע מה יקרה למחלקת הנוער". במועדון מנסים לשכנעו לחזור בו. רפואה מועמד, אכזבה מריאן

(גודל טקסט)

תקופה קשה עוברת על עירוני קריית שמונה שרשמה אתמול (שבת) את ההפסד הרביעי ברציפות ונמצאת עמוק בתחתית ללא נקודות. בניגוד למשחקים הראשונים, נגד בית"ר ירושלים הקבוצה הציגה יכולת חלשה ולא הקשתה כלל על יריבתה.  



כבר בסיום המשחק נודע כי החלו גישושים ראשוניים עם המאמן קובי רפואה שמוערך על ידי אנשי קריית שמונה, אך ההחלטה בנושא תתקבל בימים הקרובים. גם המאמן הנוכחי מסאי דגו זוכה להערכה רבה ויש עדיין המאמינים כי הוא יוכל להוציא את הקבוצה מהבוץ כאשר במחזור הבא תפגוש את הפועל חדרה: "מסאי בנה קבוצה ולכן האחריות היא עליו" אמרו במועדון".


אולם, זה לא נעצר כאן. בק"ש צופים זעזועים גדולים יותר מאשר באיש על הקווים. מי שהיה מאוכזב במיוחד מההפסד היה איזי שרצקי. בעלי הקבוצה שדיבר לאורך הקיץ על מערכת יחסים טובה מדגו וההתרשמות המקצועית שלו מהמאמן החליט לקחת צעד אחורה כאשר מתכוון להעביר את זכויות הניהול למנכ"ל יוסי אדרי. גם יממה לאחר ההפסד, הבעלים נחוש בדעתו לעזוב את הכדורגל. שרצקי אמר לספורט1: "נתתי ליוסי אדרי לנהל את הכל, אני כבר לא יכול יותר. אני עוזב את ק"ש וגם את הכדורגל. אני לא מתכוון להגיע לישיבות במנהלת או בהתאחדות. אני לא יודע מה יקרה למחלקת הנוער ויכול להיות שאעזוב גם אותה. צר לי אך אין לי כוחות יותר".



קובי רפואה. מועמד מוביל לקריית שמונה (אודי ציטיאט)


בסביבתו של הבעלים סיפרו כי מעבר לאכזבה המקצועית הקשה מהתוצאות, גם העובדה שהקבוצה נפגעה מהשופטים במחזורים הראשונים ואף לא קיבלה את התמיכה מבית הדין, גרמה לו להתנתק מהכדורגל.


"כואב לראות את איזי. הוא משקיע מעל ומעבר וראוי לכל מילת שבח אבל בעיקר ראוי להיות מחויך בכדורגל ובינתיים קורה הפוך", אמרו במועדון. בקריית שמונה גם התאכזבו מחלק מהשחקנים וביניהם איסמעיל ריאן שאף הוחלף במחצית.


מתכוון לקחת צעד אחורה. איזי שרצקי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי