חביב אוחיון נותח במשך חמש שעות וחצי: "מתפללים לשלומו"

חביב אוחיון
חביב אוחיון | דני מרון

השוער החליק על צווארו במהלך אימון אישי בחוף הים והובהל מיידית לחדר טראומה, מביה"ח נמסר: "מצבו בינוני". ברק יצחקי ואבי נמני הגיעו לאסף הרופא, נציג מכבי ת"א נמצא בקשר רציף עם ראשי חדרה ומשפחת השחקן

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)
רגעי חרדה נרשמו הערב (שני) בהפועל חדרה ובכדורגל הישראלי כולו, כאשר נודע כי השוער הצעיר חביב אוחיון עבר ניתוח חירום בבית החולים אסף הרופא לאחר שהחליק במדרגות על צווארו ונפצע בצורה לא פשוטה במהלך אימון אישי שערך בחוף הים.


בתום חמש שעות וחצי, אוחיון יצא מחדר הניתוח והרופאים ציינו כי הוא עבר הצלחה. לפי אבחנה ראשונית, הרופאים ניסו לחבר את החוליות בצווארו – לאחר שהוא סבל משבר תלישה. לפי הצוות הרפואי ומקורביו של השוער, האבחנה המשמעותית תהיה רק בעוד מספר ימים לאחר שהוא יתאושש.


מחדרה נמסר: "לאחר למעלה מחמש שעות, הסתיים הניתוח של חביב אוחיון. הרופאים מוסרים כי הניתוח עבר בהצלחה, אולם הוסיפו כי יעבור עוד זמן עד אשר יתבררו תוצאות הפגיעה בעמוד השדרה הצווארי. אוחיון עצמו נמצא בהתאוששות. בשלב זה אנו מחזיקים אצבעות, מתפללים לשלומו ומחזקים את המשפחה".


דוברות המרכז הרפואי 'שמיר אסף הרופא' מסרה: "שחקן הכדורגל חביב אוחיון הגיע למיון עם פגיעה קשה בעמוד השדרה הצווארי. חביב נותח באופן דחוף על ידי פרופ' יגאל מירובסקי, מנהל מחלקת אורתופדיה ב', וד"ר יוסי סמורזיק. הניתוח ערך כחמש שעות וחצי ועבר ללא סיבוכים מיוחדים וכעת הוא נמצא בהתאוששות. מצבו מוגדר כעת בינוני ויציב. אנו שומרים על פרטיותו של המטופל ומכבדים את בקשת המשפחה שלא לפרט מעבר לכך. הצוות הרפואי עוקב מקרוב אחר התאוששתו מהניתוח וכולנו מתפללים להחלמתו המהירה".



מקווים לבשורות טובות. חביב אוחיון (אודי ציטיאט)


בינתיים, ברק יצחקי, נציג מכבי תל אביב שממנה מושאל אוחיון, נכח בבית החולים במהלך הניתוח לצד רופאי המועדון הצהוב איתי פרץ ואיל גיל ונמצא בקשר ישיר עם ראשי הפועל חדרה ועם משפחתו של השוער בכדי להעניק את כל הכלים הנדרשים למטרת הטיפול. גם אבי נמני, סוכנו של השוער, הגיע לבית החולים.


מעבר לאימונים הרגילים בהפועל חדרה ובמכבי תל אביב ממנה הושאל אוחיון לקבוצה מהשרון, השוער מקפיד כבר תקופה ארוכה לערוך אימונים אישים ואימונים מנטליים פרטיים אצל שחקן העבר ז'אן טלסניקוב.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

צוות הרופאים ונציגים של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב נמצאים לצידו של חביב אוחיון בבית החולים. כולם במועדון מחזיקים אצבעות לחביב ומקווים כי יחלים במהרה @haviv_ohayon #mtafc

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי