מנחם: "אני בטוח שעוד שחקנים ממכבי חיפה יזומנו לנבחרת"

סאן מנחם
סאן מנחם | מאור אלקסלסי

המגן, שנקרא על ידי אנדי הרצוג לראשונה בקריירה לנבחרת הלאומית, בראיון לאתר הרשמי של קבוצתו: "הרגשתי מלא אחרי הזימון. מרקו בלבול בנה תלכיד טוב ומאומן. רק אם נמשיך לעבוד קשה, נגיע גם לתארים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תשחק הערב (חמישי) נגד נבחרת אוסטריה במסגרת המחזור השביעי במוקדמות יורו 2020. בין השחקנים אותם זימן המאמן אנדי הרצוג, נמצא סאן מנחם, מגנה של מכבי חיפה, אשר התראיין לאתר הרשמי של המועדון הירוק בעקבות זימון הבכורה שלו לנבחרת הלאומית. "התחושה הזו להיות שחקן בנבחרת ישראל ממלאת אותי" סיפר.

"שמח מאוד על כך שזומנתי. אני מרגיש שהתקדמתי מאוד ברמה אישית, וגם ברמה הקבוצתית נבנתה קבוצה טובה מאוד. מרקו בלבול בנה תלכיד טוב ומאומן של שחקנים ואני בטוח שיהיו עוד זימונים של שחקני מכבי חיפה לנבחרת".

את העונה בכרמל פתח מנחם עם לא מעט סימני שאלה לגבי השתלבותו, כאשר הביע בעצמו רצון לעזוב במהלך הקיץ ואף החרים את אימוני הקבוצה במטרה זו. לאחר שיחה עם בלבול שינה את מחשבותיו והצליח לסלול את דרכו חזרה להרכב עם פתיחת עונה נפלאה: "אני עובד קשה מאוד בשביל להראות ככה, מקווה שאמשיך לשחק טוב ולא אוריד את הרגל מהגז".

סאן מנחם.
סאן מנחם. "מקווה שאמשיך לשחק טוב ולא אוריד את הרגל מהגז" (מאור אלקסלסי)

הקבוצה שבנתה מכבי חיפה: "אנחנו מאוד מגובשים ויודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו. חדר ההלבשה שלנו טוב וזה בא לידי ביטוי בעיקר בניצחונות שלנו. גם כשאנחנו לא מצליחים לנצח, אנחנו נשארים ביחד. זה השינוי מהשנים שעברו".

ציפיות לקראת המחזור הבא נגד בני יהודה: "קודם כל לנצח. מודעים לכך שיהיה קשה מאוד, נגד קבוצה שעושה הרבה צרות. עם הקהל שלנו אני מקווה שנצא עם היד על העליונה. מטרות להמשך העונה? להמשיך ולהשתפר. תארים יבואו רק אחרי עבודה קשה" סיכם מנחם.


"תארים יבואו רק אחרי עבודה קשה" מנחם נגד מכבי נתניה, במשחק בו כבש שער בכורה לעונה (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי