מוטי אוחיון: "אצא מבית החולים ואגיע לעודד את חדרה בשבת"

חביב אוחיון
חביב אוחיון | דני מרון

אביו של השוער הפצוע, שיזכה לתמיכה מיוחדת מצד הקבוצה והאוהדים, יגיע למשחק נגד מכבי נתניה: "לא עזבתי את בית החולים עד עכשיו, מודה לכולם". אליאל פרץ הפצוע ינוח, דידייה קוגבנייה צפוי להחליפו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק בשבת נגד מכבי נתניה. בקבוצה אמנם מרוצים מהתיקו נגד מכבי תל אביב במחזור האחרון אך מודעים לכך שכדי לשרוד בליגה הקבוצה חייבת להשיג מאזן ביתי משכנע. שחקני הנבחרת הצעירה, מוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל יחזרו לאימונים ושניהם אף צפויים לפתוח בהרכב של אורי גוטמן.

מי שככל הנראה לא ישחק הוא הקשר אליאל פרץ שסובל כבר כמה שבועות מפציעה טורדנית ואף שיחק נגד האלופה עם זריקה. בחדרה מעדיפים לאפשר לו לנוח כדי שלא יחמיר את הפציעה. דידייה קוגבנייה צפוי להחליפו בהרכב בזמן שסלים עמאש צפוי לחזור לסגל.

מעבר לרצון לנצח, במועדון מתכננים תמיכה מיוחדת בשוער חביב אוחיון שסבל מפציעה קשה. לפני המשחק יוקרן סרטון מיוחד לכבודו של השוער כששחקני הקבוצה יעלו בחולצות הקדשה מיוחדות. כפי שפרסמנו, גם הקהל מתכוון למחוא כאפיים בדקה ה-55 במשחק – כמספר החולצה של השוער. בנוסף, נודע כי אביו של השוער, מוטי אוחיון, צפוי להגיע למשחק. אוחיון אמר לספורט1: "מאז הפציעה אני לא עוזב את בית החולים ונמצא ליד חביב. בשבת אצא לראשונה מבית החולים ואגיע לעודד את חדרה. התמיכה שלהם היא בלתי רגילה".


שחקני הנבחרת הצעירה יחד עם אוחיון (ההתאחדות לכדורגל)

בינתיים, במועדון מחפשים שוער נוסף על חשבונו של אוחיון ומי שהחל להתאמן הוא מועין חלבי. השוער שיחק בשנים האחרונות בהפועל הוד השרון והפועל איכסל והשתייך לסגל הפועל תל אביב בעבר. חלבי ינסה להרשים את אורי גוטמן וכן את מאמן השוערים מאיר טלבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי