מכה למכבי ת"א: דור פרץ ייעדר לפחות שלושה חודשים

דור פרץ, איתי שכטר
דור פרץ, איתי שכטר | אריאל שלום

בצילום ה-MRI שעבר הקשר אובחנה פציעה חמורה מהערכות המוקדמות, הצהובים יצטרכו כעת להחליט אם לבחור בהליך שיקומי או שמא לנתח את השחקן שנפגע באימון הנבחרת ובמקרה כזה ייעדר כחצי שנה. גולדהאר נחת בישראל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

קשרה של מכבי תל אביב, דור פרץ, שנפצע באימון הנבחרת בשבת, עבר צילום MRI בו התגלה קרע בגיד שמחבר את השריר הארבע ראשי בירך לאגן. משמעות הדבר היא שהוא צפוי להיעדר לפחות שלושה חודשים וייתכן שאף יותר.

בעקבות התוצאות שהתקבלו, במכבי תל אביב מתלבטים כעת האם על הקשר לעבור הליך כירורגי שיגדיל עוד יותר את תקופת ההיעדרות, או שמא לוותר על ניתוח ולבחור בהליך שיקומי ללא התערבות כירורגית, מה שכמובן יקדים את חזרתו למגרשים, אבל גם עלול שלא לפתור את הבעיה באופן ודאי.

פרץ, 24, היה אחד מהמצטיינים בעונת האליפות אשתקד והעונה הוזכר כמועמד לצאת לאירופה ומספר קבוצות, בעיקר ברוסיה, גילו בו התעניינות בקיץ האחרון. בסופו של דבר, גם בשל תג מחיר גבוה שהציב עבורו המועדון, הוא נשאר במדים הצהובים ולמרות פתיחת עונה ביכולת בינונית, הוא עדין אחד משחקני המפתח בקישור של ולאדן איביץ'.

בתוך כך, מכבי תל אביב אישרה הערב שהבעלים מיץ' גולדהאר הגיע ארצה והוא גם ישתתף במסיבת העיתונאים שתערוך הקבוצה מחר (12:00) לקראת המשחק ביום שני נגד מועדון ספורט אשדוד.


דור פרץ. היה מושעה נגד אוסטריה ונפצע לקראת לטביה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי