פרץ מתלבט אם לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה ארוכה

דור פרץ
דור פרץ | אודי ציטיאט

קשר מכבי תל אביב, שנפצע באימון הנבחרת, ייאלץ לקבל החלטה האם להתחיל שיקום רגיל שיחזיר אותו למגרשים בעוד כשלושה חודשים או לעבור הליך כירורגי ממנו יחזור רק לקראת סוף העונה, אך ימנע פציעות עתידיות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

תוצאות בדיקת ה-MRI של דור פרץ, בה התגלה כי הוא סובל מקרע בגיד המחבר את שריר הירך לאגן וכתוצאה מכך צפוי להיעדר מספר חודשים, התקבלה בהלם במכבי תל אביב. אנשי המועדון, יחד עם גורמים בצוות הרפואי, מעדיפים שפרץ יעבור ניתוח לאיחוד הקרע – מה שאמנם יאריך את תקופת ההחלמה אך ימנע כמעט בוודאות פציעות חוזרות בעתיד, דבר שעשוי להתרחש במקרה של שיקום רגיל.

"כולם עדין מנסים להבין מה חומרת הפציעה ואנחנו מחזיקים אצבעות לדור, שייצא מזה כמה שיותר מהר", אמר אחד משחקני הקבוצה.

פרץ עצמו, שנפצע במהלך אימון נבחרת ישראל ביום שבת בבוקר, קיווה שתוצאות הבדיקות לא יראו על פגיעה רצינית, וכעת הוא מתלבט ביחד עם סביבתו הקרובה האם לעשות ניתוח שמשמעותו תהיה שהוא ככל הנראה ישוב למגרשים רק לקראת סיום העונה, או לנסות ולהחלים ללא הליך כירורגי. בכל מקרה, למרות שבמועדון ממליצים על ניתוח, ההחלטה הסופית תהיה בסופו של דבר של השחקן עצמו.

פרץ באימון הנבחרת. מכת הפציעות במכבי ת
פרץ באימון הנבחרת. מכת הפציעות במכבי ת"א ממשיכה (אודי ציטיאט)

בפן המקצועי מדובר במכה לא פשוטה עבור הצהובים, שהתמודדו בשנתיים האחרונות עם מכת פציעות רצינית מאוד כאשר רק לאחרונה חזרו אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' מתקופות החלמה ארוכות של כמעט שנה מחוץ למגרשים. גם עומר אצילי שנותח לפני מספר חודשים חוזר רק עכשיו לפעילות מלאה, ועשוי להיכלל בסגל ביום שני הקרוב, במשחק החוץ נגד מ.ס. אשדוד.

היום (חמישי) בשעה 12:00 תקיים הקבוצה מסיבת עיתונאים, בה ישתתף הבעלים מיטש גולדהאר שהגיע לביקור בישראל לראשונה מזה חודשים ארוכים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי