מסתמן: 25,000 אוהדי מכבי חיפה יגיעו למפגש נגד בני יהודה

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

במועדון הירוק מקווים לאצטדיון מלא אחרי סיום מחאת האוהדים. עוואד עשוי לפתוח על חשבונו של ווילדסחוט. בלבול הזהיר מהתקפות המעבר של מחזיקת הגביע: "נצטרך להיות יצירתיים"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה נמצאת באחת התקופות היפות שלה בשנים האחרונות כאשר רשמה את פתיחת העונה הטובה ביותר מאז עונת האליפות האחרונה ב-2010/11 והם רוצים להמשיך את המומנטום החיובי גם במשחק הביתי נגד בני יהודה מחר (שני, 20:15).

המאמן כהרגלו שומר את הקלפים קרוב לחזה בכל הקשור לסגל וההרכב אבל נראה כי צפוי להמשיך בשיטת ארבעה שחקני הגנה, כאשר צמד הבלמים יהיו אעיד חבשי ועופרי ארד. בקישור צפויים להמשיך נטע לביא, יובל אשכנזי ודולב חזיזה כאשר עבור השניים האחרונים מדובר במפגש נגד האקסית בכתום. גם בצמד השני צפויים להיערך מפגשים דומים כאשר אליסון דוס סנטוס, עמית זנטי ומוחמד גאדיר ישחקו נגד קבוצתם הקודם.

גם מקומם של צ'רון שרי וניקיטה רוקאביצה מובטח, וההתבלטות הגדולה של מרקו בלבול היא בין יאניק ווילדסחוט לבין מוחמד עוואד ונראה כי האחרון זוכה לעדיפות לאור היכולת הטובה שלו נגד סקציה נס ציונה במחזור הקודם. החלוץ ירדן שועה, שגם הגיע כבר בחודש ינואר מבני יהודה, יחכה להזדמנות מהספסל. הבלם טרנט סיינסבורי עדיין לא כשיר, לכן בצוות המקצועי יקבלו החלטה האם להכלילו בסגל בסמוך למשחק.


צפוי להמשיך ב-11 של מכבי חיפה בזכות היכולת נגד נס ציונה. מוחמד עוואד (עדי אבישי)

לקראת המשחק, המאמן מרקו בלבול שוחח עם שחקניו והזהיר אותם מהתקפות המעבר של בני יהודה וביקש להישאר סבלניים, בדומה למחצית השנייה נגד נס ציונה: "בני יהודה תבוא לצופף ונצטרך להיות יצירתיים".

מעבר לנושא המקצועי, יקבלו הירוקים תמיכה גדולה מהקהל כאשר כבר הבטיחו 22 אלף צופים את מקומם בסמי עופר והערכה כי יתווספו עוד 3,000 אוהדים נוספת, לאחר שבשבוע שעבר הגיעו כל ראשי ארגוני האוהדים לסיכום עם אנשי מכבי חיפה על סיום המחאה. "קיבלנו תמיכה אדירה במשחק החוץ מול נס ציונה וכעת אנחנו מחכים לטירוף גם במגרש הביתי שלנו".


יפגוש את קבוצת נעוריו. מוחמד גאדיר (עדי אבישי)

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, צ'רון שרי, מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי