אורוש ניקוליץ' נפצע וייעדר נגד אשדוד

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | אריאל שלום

הקשר הסרבי של מכבי ת"א, ששב לאחר היעדרות ממושכת, לא התאמן עם האלופה בימים האחרונים ויחמיץ את המשחק הערב (19:45, ישיר בספורט4). שחקן נוסף שלא יעמוד לרשותו של איביץ' הוא אבי ריקן, שספג מרפק לעין

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

חוסר המזל ממשיך לרדוף את אורוש ניקוליץ', שנפצע פעם נוספת ולא יהיה בסגל מכבי תל אביב למשחק הערב (שני ב-19:45, ישיר בספורט4) באשדוד. מצבו של הקשר, שלא התאמן עם האלופה בימים האחרונים, אינו ברור וחומרת הפגיעה צפויה להתברר בקרוב.

במסיבת העיתונאים שערכה מכבי תל אביב לקראת המשחק, רמז ולדימיר איביץ' על כך שישנם מספר שחקנים ששבו לפעילות לאחר תקופה ארוכה ושחזרתם תתבצע בצורה הדרגתית. עוד הסביר המאמן, מבלי שנקב בשמות, ששחקנים שחזרו מפציעות ארוכות רגישים יותר ועלולים להיות חשופים לפציעות. הסרבי הבהיר כי הוא מעדיף לתת מנוחה של שבוע נוסף, מאשר לסכן שחקן כזה או אחר בפציעה ארוכה נוספת שתשבית אותו זמן רב.

ניקוליץ', לו חוזה לשלוש שנים נוספות מעבר לעונה הזו, כזכור רק חזר לאחרונה מפציעה ארוכה והליך שיקום מייגע ורשם שתי הופעות בכורה במדי מכבי תל אביב כמחליף בשני משחקי הליגה האחרונים – בהם הביסה האלופה את בית"ר ירושלים בטדי וסיימה בתיקו מאופס בבלומפילד מול הפועל חדרה.

שחקן נוסף שלא יעמוד לרשותו של איביץ' הוא אבי ריקן, שספג מוקדם יותר השבוע מרפק לעין מהחלוץ איתי שכטר באחד מאימוני הקבוצה ונשלח בעקבות כך לסדרת בדיקות בבית החולים. לאחר מכן שב הקשר לאימונים, אולם בסוף השבוע הוא חש כאבים והצטווה לנוח על ידי הצוות הרפואי של המועדון.


ניקוליץ' משמאל. במכבי תל אביב מקווים כי מדובר בפציעה קלה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי