חדרה תפנה להתאחדות: "תאפשרו לנו להחתים שוער תחת חוזה"

שחקני הנבחרת הצעירה עם חביב אוחיון
שחקני הנבחרת הצעירה עם חביב אוחיון | ההתאחדות לכדורגל

בשורות הקבוצה מהשרון מבינים כי חביב אוחיון לא יחזור העונה ומקווים לקבל אישור חריג, היועץ המקצועי אורן גולן: "לא מדובר בפציעה שנגמרה כתוצאה מכדורגל". המאמן אורי גוטמן שיבח את שחקניו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ניפצה לא מעט תקרות זכוכית בשנים האחרונות ובסוף השבוע האחרון היא עשתה זאת פעם נוספת כשניצחה את מכבי נתניה לראשונה מזה 40 שנה בליגת העל. המאמן אורי גוטמן שיבח את השחקנים במהלך האימון על התוצאה והחמיא להם בעיקר על ההקרבה בדקות הסיום, והעובדה שהצליחו לשמור על ריכוז ולא אפשרו ליריבה מעיר היהלומים להגיע למצבי הבקעה.

כצפוי, האווירה אתמול הייתה מצוינת ומי שהתלוצץ עם השחקנים היה היועץ המקצועי אורן גולן שאמר: "שלא תיתפס לכם הלסת מרוב חיוכים". בנוגע לפציעתו של חביב אוחיון, בחדרה עוקבים אחר מצבו, מתפללים לשלומו וממתינים לתשובות בנוגע לקצב החלמתו. במקביל, במועדון מבינים כי הוא ככל הנראה לא יחזור לשחק העונה.

חדרה כבר החלה בחיפושים אחר שוער שני בכיר ומי שמתאמן עם הקבוצה הוא מועין חלבי, שהגיע בכושר ירוד ובקבוצה מתכוונים לפנות להתאחדות לכדורגל בבקשה מיוחדת – תאפשרו לנו להחתים שחקן תחת חוזה באופן חד פעמי, כאשר הכוונה היא לצרף שוער ממועדון באחת משתי הליגות הבכירות בישראל.

גולן אישר את הצעד המסתמן: "לצערנו עברנו אירוע קשה ולא מדובר בפציעה שנגמרה כתוצאה מכדורגל. יש שוערים שרוצים להצטרף להפועל חדרה, אך החלון נסגר ואנחנו נקווה שהגורמים הרלוונטיים יבואו לקראתנו".


מקווה לקבל אישור מיוחד. אורן גולן (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי