כאב ראש לאיביץ': רשימת הפצועים של מכבי ת"א לפני ב"ש

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

מכת הפציעות בקריית שלום ממשיכה: אורוש ניקוליץ' סובל מדלקת באזור הברך ולא יהיה כשיר ליום שני, גם אבי ריקן יזדקק למנוחה מוחלטת בשבוע הקרוב. אלירן עטר בספק גדול, דור פרץ יקבל בקרוב החלטה בנוגע לעתידו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, נערכת לקראת קרב הצמרת נגד הפועל באר שבע ביום שני הבא בבלומפילד, ומסתמן שהמאמן ולדימיר איביץ' ייאלץ להסתדר שוב עם רשימה ארוכה של פצועים.

הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', שלא נכלל בסגל נגד אשדוד, סובל מדלקת באזור הברך ולא יהיה כשיר ליום שני. גם אבי ריקן שספג מרפק בעינו יזדקק למנוחה מוחלטת בשבוע הקרוב. הקשר ספג מכה חזקה בעינו וחזר לאימונים בשבוע שעבר, אבל לאחר יומיים חש טשטוש בעין שספגה את המכה ונבדק שוב אצל רופא עיניים, שהמליץ על הפסקה של שבוע בכדי לא לסכן את העין בפגיעה חמורה יותר.

עוד מי שנמצא בספק גדול הוא החלוץ אלירן עטר, שסובל מרגישות בגיד המפשעה. כזכור, עטר לא התאמן במהלך השבוע שעבר והחמיץ את המשחק באשדוד. בצוות הרפואי יעשו מאמץ להכשירו עד יום שני, אך כרגע נראה שהסיכויים לכך אינם גבוהים.


אלירן עטר. ימשיך להיעדר מהסגל (דני מרון)

השוער אנדראס יאניוטיס, שמתאושש מקרע ברצועת הקרסול, הגביר את קצב האימונים ולמעשה סיים את הליך השיקום שלו. יאניוטיס עשוי לשוב לסגל נגד באר שבע, אך מי שימשיך בין הקורות, הוא דניאל טננבאום, שטרם ספג שער בכל שבעת משחקי הליגה בהם שיחק העונה.

הקשר דור פרץ, שסובל מפציעה לא פשוטה בגיד האגן, אמור לקבל בימים הקרובים החלטה לגבי המשך הטיפול בפציעה. במידה ופרץ יחליט על ניתוח, זמן ההחלמה יתארך והוא צפוי להיעדרות של כחצי שנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי