שועה שוחרר מאימון מכבי חיפה, ראשי הקבוצה יפנו לקהל

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

החלוץ חש כאבים בברכו ונטש לקראת הסוף. הנהלת הירוקים מעוניינת לעצור את הגינויים מצד האוהדים כלפי השוער חיימוב כבר לפני המשחק נגד הפועל כפ"ס: "טעויות קרו ויקרו, אנחנו צריכים את תמיכתכם". סיינסבורי כשיר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה קיבלו באכזבה גדולה את התיקו 1:1 נגד בני יהודה. במועדון קיוו להמשיך את המומנטום מלפני הפגרה ולהשיג ניצחון לעיני הקהל הביתי, אך השער השוויון שנספג בדקה ה-83 מרגליו של ליואיץ' קלקל את התכניות. 

במועדון מהכרמל לא אהבו את קריאות הבוז של האוהדים לשוער גיא חיימוב בעקבות חלקו בספיגת השער, ומתכוונים לשוחח בימים הקרובים עם חלק מראשי האוהדים ומובילי דעת קהל בכדי לעצור את התופעה הזו עוד לפני המשחק נגד הפועל כפר סבא.

"בעונה ארוכה טעויות קורות ועוד יקרו בעתיד, אנחנו צריכים את התמיכה של הקהל שלנו בכל מצב". אמר גורם במועדון לספורט1. הירוקים ערכו אתמול אימון שחרור, ושחקני ההרכב הראשון ערכו אימון קל ורק היום (רביעי) תתחיל הקבוצה את ההכנות לקראת המשחק מול כפר סבא.


אוהדי מכבי חיפה. ימשיכו לשרוק בוז לחיימוב? "עדי אבישי)

בשלב זה לא ברור אילו שינויים יערוך המאמן מרקו בלבול בהרכב, אבל מסתמן כי למרות הטעות, גיא חיימוב, שזכה לתמיכה מהצוות המקצועי ימשיך לקבל את אפודת השוער הראשון.

מי שעשוי לחזור להרכב במחזור הקרוב הוא טרנט סיינסבורי, בלם הרכש האוסטרלי שנעדר בחודש האחרון בעקבות פציעה. האוסטרלי עשוי לפתוח בהרכב על חשבון עופרי ארד. במועדון עוקבים אחרי מצבו הבריאותי של ניקיטה רוקאביצה, שעלה פצוע למשחק נגד בני יהודה והוחלף במחצית השנייה, במידה והאוסטרלי לא יהיה כשיר, ירדן שועה צפוי לתפוס את מקומו בהרכב הפותח. 


טרנט סיינסבורי. עשוי לחזור להרכב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי