ראש עיריית חדרה ביקר את חביב אוחיון, מנשה זלקה בספק לנס ציונה

מנשה זלקה
מנשה זלקה | אודי ציטיאט

גנלדמן פגש את השוער הפצוע: "אתה חלק מהפועל חדרה, לא נעזוב אותך". קפטן הקבוצה לא התאמן באופן סדיר במהלך השבוע, סולומון עשוי להחליפו. גוטמן הבהיר: "השחקנים יבואו בטירוף, צפוי לנו משחק לא פשוט"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אווירה טובה בהפועל חדרה בעקבות הניצחון בשבוע שעבר על מכבי נתניה, ועל כך שהקבוצה מדורגת במקום הרביעי וממשיכה להתרחק מהתחתית, וביום ראשון מצפה לה משחק ליגה נגד סקציה נס ציונה.

עוד לפני ההתמודדות, ראש עיריית חדרה צביקה גנלדמן ביקר הבוקר (שישי) בבית החולים "תל השומר" את השוער הפצוע חביב אוחיון. גנדלמן, שהיה בשבועות האחרונים בסין שוחח עם ראשי חדרה וביקש לתמוך באוחיון ואף עקב מקרוב אחר מצבו. הבוקר מסר לו: "אתה חלק מהפועל חדרה ואנחנו לא נעזוב אותך עד שלא תחזור אלינו". 

ובחזרה למשחק הליגה הקרוב, המאמן אורי גוטמן סיפר לקראתו: "אנחנו לא משקרים לעצמנו. לא שיחקנו טוב נגד מכבי נתניה, למרות התוצאה. כעת הפנים לנס ציונה, וצפוי לנו משחק קשוח אבל אין לי ספק שהשחקנים יבואו בטירוף. נצטרך מאמץ קבוצתי בכדי לחזור עם תוצאה טובה".

צביקה גנלדמן וחביב אוחיון. ראש העיר הבטיח לשוער:
צביקה גנלדמן וחביב אוחיון. ראש העיר הבטיח לשוער: "לא נעזוב אותך" (הפועל חדרה)

מבחינה מקצועית, נראה כי המאמן לא צפוי לבצע שינויים בהרכב אלא אם הקפטן מנשה זלקה, שלא התאמן בתחילת השבוע בגלל פציעה, לא יעמוד לרשותו. מי שעשוי להחליפו הוא דניאל סולומון. צמד הבלמים, ג'ונתן סיסה ו-וויסאם רבאח, שהיו פצועים במהלך השבוע יהיו כשירים למפגש בראשון. מי שייעדר בוודאות הוא הקשר אליאל פרץ, שלא צפוי לחזור למגרשים בחודש הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי