יואב כץ: "השיחות האישיות שלי לא הזיקו נגד הפועל תל אביב"

יואב כץ, אורן שטרלינג
יואב כץ, אורן שטרלינג | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה במסיבת העיתונאים לקראת קריית שמונה: "השעה המוקדמת יכולה להשפיע, אבל התאמנו בשעה דומה". על הפן המנטלי: "מקווה שאמשיך לעזור". המאמן חיים סילבס: "ניסיתי להוריד לחץ מבן בסט"

(גודל טקסט)
אחרי ה-0:3 המרשים על הפועל תל אביב, הפועל חיפה ממשיכה בהכנות לקראת משחק הבית נגד קריית שמונה (שבת החל מ-14:45, ספורט4). למרות שבן והבה, ניקולה גולאן, גיא משפתי וגילי ורמוט ייעדרו, בצד האדום של הכרמל מצפים להשיג ניצחון שני ברציפות ומי שצפוי לפתוח במרכז ההגנה לצד ניסו קפילוטו הוא לירן סרדל.


הבעלים יואב כץ אמר במסיבות העיתונאים לקראת המשחק: "השעה המוקדמות יכולה להשפיע, אבל אנחנו עובדים על זה. כדי להתרגל, התאמנו בשעה דומה לשעת המשחק. קריית שמונה קבוצה קשה עם מאמן טוב ויהיה משחק לא פשוט. נלחמנו מול הפועל תל אביב ונצטרך לעלות מדרגה נוספת. יש חמישה מחזורים עד תום הסיבוב, נלך שלב אחרי שלב. קשה לעשות רצף כי כל שבוע יש לנו בחינה וצריך לקבל ציון טוב, זה לא פשוט. אני מקווה שהשיחות האישיות איתי עוזרות וימשיכו לעזור, אני חושב שזה לא הזיק גם במשחק האחרון".


המאמן חיים סילבס הוסיף: "יש לנו דינמיקה טובה. הקבוצה ניצחה בתנאים לא פשוטים, במיוחד לאחר שספגנו כרטיס אדום מוקדם. נגד הפועל תל אביב השחקנים הבינו שדרך חיבור והקרבה נוכל להמשך לנצח". השיחה עם עדן בן בסט: "אני לא חושב שבגלל זה הוא הבקיע. כמו שיואב לא לוקח קרדיט כי הוא צנוע, כך גם אני. השחקנים רוצים לנצח ולשמח את הקהל והם מנסים לעשות את זה כל שבוע. לפעמים זה מצליח יותר ולפעמים פחות. בקשר לשיחה, ניסיתי להוריד מעדן ומעוד מספר שחקנים את הלחץ. מהיכרותי עם בן בסט, לוקח לו זמן להיכנס לכושר אבל כאשר זה קורה הוא עושה זאת בגדול".


על קריית שמונה: "כדי לנצח נצטרך לא לספוג ולתת את הכל. היריבה שלנו היא קבוצה טובה והמיקום שלה בטבלה הוא פחות רלוונטי. אנחנו מכבדים את קריית שמונה, שמשחקת טוב יותר מאשר התוצאות שלה. ההתקפה שלה נהדרת, אבל גם לנו יש קבוצה מצוינת. לא נשתמש בתירוצים של חיסרון של שחקן כזה או אחר, כי גם לקבוצה היריבה יש פציעות. נגיע מוכנים במטרה לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר".


חיים סילבס. "המיקום של ק"ש בטבלה פחות רלוונטי" (עומרי שטיין)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי