"זה לא גוטמן מול אבוקסיס, אלא חדרה שרוצה לחזור לנצח"

אורי גוטמן
אורי גוטמן | דני מרון

במועדון אומנם מודעים להתרגשות של המאמן שיפגוש לראשונה את בני יהודה, אבל מאמינים כי יוכל לגבור על המורה שלו. המאמן עשוי לפתוח עם שלושה בלמים. התלבטות בין דיאא לבאבידי וירין חסן

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה אמנם לא הפסידה במשחק האחרון נגד נס ציונה, אבל במועדון הביעו אכזבה קשה מהיכולת ואף הודו כי זה היה המשחק הכי חלש שלהם העונה ולכן יש חשש לא קטן גם לפני בני יהודה מחר (שבת, 18:30). במועדון מהשרון מבינים כי המאבק על ההישרדות יהיה ארוך ולכן ישנה חשיבות רבה למשחקי הבית של הקבוצה.

מעבר לכך, הסיפור הפיקנטי יהיה המפגש הראשון של המאמן אורי גוטמן מול קבוצתו אשתקד ולא פחות מכך, מול מאמן יוסי אבוקסיס אותו ליווה גוטמן בשלוש השנים האחרונות. בחדרה מנסים לשמור על ריכוז סביב המשחק: "זה לא גוטמן מול אבוקסיס אלא חדרה שרוצה לחזור למסלול הניצחונות".

מבחינה מקצועית, נראה שגוטמן עשוי לחזור לשחק בשיטת שלושת הבלמים ולהוות מראה למערך של יוסי אבוקסיס, זאת לאור הפציעות של אליאל פרץ ומנשה זלקה ויחזרו רק לאחר הפגרה. גוטמן עשוי לפתוח עם ירין חסן כבלם שלישי, או לפתוח עם חגי גולדנברג כבלם נוסף ולהציב את דיאא לבאבידי לעמדת המגן הימני.


אורי גוטמן ויוסי אבוקסיס. מחר ייפגשו לראשונה כיריבים (אודי ציטיאט)

מאמן הפועל חדרה, אורי גוטמן, לקראת המשחק מחר מול בני יהודה: "למדנו המון מהמשחק הקודם נגד נס ציונה. מעבר לתוצאה, יצאנו עם חומר למחשבה וניקח את המסקנות מהמשחק איתנו הלאה להמשך. יש לנו ביטחון כקבוצה ואנחנו יודעים איך אנחנו רוצים להיראות. בני יהודה זה מקום חם שמאוד נהניתי לעבוד בו יחד עם יוסי ושאר הצוות המקצועי. למדתי מיוסי המון ותמיד אוקיר תודה על שפתח לי את הדלת לליגת העל. כקבוצה בני יהודה קשוחה וממושמעת. צפוי להיות משחק קשה מאוד".

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי (ירין חסן), ג'ונתן סיסה, ויסאם רבאח, חגי גולדברג, יהב גורפינקל, ג'ורג פוצ'יבה, מוחמד אבו פאני, דידיה קוגבנייה, רועי זיקרי, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי