בני יהודה תצרף חלוץ בינואר, ג'אן: "לקהל מותר לצעוק הכל"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

לאחר חמישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון וכשהיא מציגה את ההתקפה השנייה בליגה, במחזיקת הגביע קיבלו החלטה. סורו ייבדק בימים הקרובים. החלוץ אמר: "יש כמה נקודות שלא עובדות, האחריות היא של השחקנים"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה המשיכה ברצף השלילי שלה עם משחק חמישי ללא ניצחון כשסיימה אתמול (שבת) בתיקו 0:0 נגד הפועל חדרה במשחק חלש. בצוות המקצועי וגם בקרב ראשי המועדון מודאגים ממשחק ההתקפה של הקבוצה. מחזיקת הגביע כבשה חמישה שערים בלבד ויש לה את ההתקפה השנייה הכי חלשה בליגה נכון לעכשיו. בקבוצה כבר החלו בחיפושים אחר חלוץ חדש לקראת חלוץ ההעברות בינואר. עדיין לא ברור אם מדובר בחלוץ זר או חלוץ ישראלי. נזכיר כי כבר לפני שבוע חשבו בקבוצה לבצע שינויים בסגל.

"זה לא סוד שיש לנו בעיה בחלק הקדמי", אמר גורם במועדון, "אבל אם להיות כנים, אז כל הקבוצה נראית רע ואי אפשר להפיל את התיק על החלוצים. שחקני ההתקפה כמעט לא מקבלים כדורים וכולם אחראיים לזה, גם המגנים והקשרים. נצטרך לעשות חושבים, כי כרגע זה נראה רע מאוד".

הקשר איסמעילה סורו, שלא נכלל אמש בסגל, סובל ממתיחה במפשעה ויעבור בדיקה בימים הקרובים כדי לוודא שמדובר במתיחה בלבד ולא בקרע רציני יותר. סורו נטל אמנם חלק באימון המסכם ביום שישי, אך בשל חשיבותו המקצועית העדיפו בצוות המקצועי, שלא לסכנו בפציעה חמורה יותר, והוא כאמור לא שותף.

שחקני בני יהודה מאוכזבים (דני מרון)

"זה ברור לכולם שאנחנו נמצאים בתקופה, שבה הכדורגל שלנו פחות טוב ודברים פחות הולכים", סיכם החלוץ דור ג'אן בסיום המשחק. "הגענו לשניים או שלושה חצאי מצבים, שאולי בתקופות אחרות גם היו נכנסים ואז המשחק היה נראה אחרת. אנחנו יודעים בסופו של דבר שהאחריות היא רק שלנו ואנחנו השחקנים צריכים להוציא את הקבוצה לדרך חדשה ולשחק הרבה יותר טוב".

האוהדים הפגינו כעס גדול בסיום המשחק כשצעקו לעבר השחקנים "ביזיון, ביזיון". החלוץ התייחס לכך: "הקהל יכול לצעוק הכל, הם משלמים על כרטיס ובאים לראות את הכדורגל שהם רוצים לראות. זה כנראה לא המשחק שהם רצו לראות, והאחריות היא בסופו של דבר רק שלנו ואני מקווה שהם ייהנו יותר במשחקים הבאים".

מה לא עובד בקבוצה: "אין נקודה אחת שלא עובדת, יש לנו לצערי כמה נקודות שלא עובדות. נמשיך לעבוד באימונים כדי לשפר את זה, ולהיות יותר טובים במשחקים הבאים ולצבור יותר נקודות".


דור ג'אן. מבין את האכזבה של הקהל (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי