במכבי חיפה מעריכים: כ-8,000 אוהדים יגיעו נגד הפועל ת"א

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | דני מרון

הקהל הירוק צפוי להגיע בהמוניו לאצטדיון בלומפילד (שני, 20:15), ייתכן שיהיו כאלה שיירכשו כרטיסים ליציעי המארחת כדי לחסוך בכסף. בלבול צפוי לפתוח עם ארד, גם עוואד עשוי לעלות ב-11 על חשבון ווילדסחוט

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תצא מחר (שני, 20:15) למשחק חוץ שני ברציפות והפעם היא תתארח אצל הפועל תל אביב, שלמרות פער הנקודות בטבלה והעובדה שהאדומים נמצאים בלחץ גם בעקבות מחאת האוהדים שהולכת ומתעצמת, מאוד מטרידה את מרקו בלבול ושחקניו שמגדירים את יריבתם כ"חיה פצועה".

בלבול, כהרגלו, מתלבט לגבי ההרכב ונראה כי יקבל החלטות רק בסמוך למשחק, אולם כבר עתה ברור כי עיקר ההתלבטות היא בחלק ההתקפי בין מוחמד עוואד ליאניק ווילדסחוט. בחלק מהאימונים תורגל גם רז מאיר, אבל נראה שבלבול ימשיך עם שחקן התקפי יותר על חשבון המגן.

התבלטות נוספת היא בחלק האחורי, שם נראה שעופרי ארד עשוי לחזור להרכב על חשבונו של עאיד חבשי, כשכבר עתה ברור כי ג'וש כהן ימשיך בין הקורות. בכל מקרה בלבול מודע לקושי במשחק וערך מספר אספות עם שחקניו ובהן אמר: "הפועל תל אביב תמיד מסוכנת ואנחנו צריכים להיות מוכנים לכך. חשוב שנהיה מרוכזים מהדקה הראשונה לכל תרחיש".


ארד. מסתמן שהוא ישוב להרכב (אודי ציטיאט)

כמו בכל משחקי החוץ מתחילת העונה, גם הפעם קהל ירוק גדול יגיע ללוות את הקבוצה. במכירה המוקדמת נמכרו 6,000 כרטיסים ליציעי הירוקים וחלק מהאוהדים אף מתכוונים לרכוש כרטיסים ליציעי הפועל תל אביב, מכיוון שהם זולים יותר מהאופציה לרכוש כרטיס לשער 13 שמיועד למכבי חיפה, כאשר ההערכה היא כי בסופו של דבר מעל 8000 אוהדים ירוקים יגיעו לבלומפילד.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, טרנט סיינסבורי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, מוחמד עוואד (יאניק ווילדסחוט), ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי