אופטימיות זהירה סביב אוחיון: "מזיז מעט את כפות הרגליים"

חביב אוחיון
חביב אוחיון | דני מרון

מקורביו של השוער מנסים לשמור על רוח חיובית, אך מודים: "מדובר בתהליך ארוך". הפועל חדרה ממשיכה לעקוב אחריו. לקראת כפר סבא, גוטמן עשוי לשנות מערך ולפתוח עם דניאל סולומון

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אנשי ושחקני הפועל חדרה רוצים להימנע מהפסד לפני היציאה לפגרת הנבחרות, אבל מבינים כי המשחק נגד הפועל כפר סבא הוא צומת דרכים במאבק מול קבוצות ברמה דומה. הקבוצה תגיע למפגש עם העולה החדשה בהרכב חסר, בעקבות הפציעות של מנשה זלקה ואליאל פרץ והשעייתו של לוסיו המוצהב.

במשחק האחרון בחר המאמן אורי גוטמן לשחק בשיטה של שלושה בלמים, אך לא בטוח כי ימשיך באותו מערך גם במחזור הקרוב. גוטמן עשוי לעבות את מרכז השדה ולשם כך לשלב את דניאל סולומון. אפשרות נוספת שדיא לבאבידי, שפתח נגד בני יהודה בעמדת המגן ימני, יתופקד בקישור.

בנושא אחר, בחדרה ממשיכים לעקוב בדאגה אחר מצבו של חביב אוחיון. השוער שנפצע בצווארו בצורה קשה לפני חודש, הועבר לאחרונה לשיקום בתל השומר. בימים האחרונים מביעים בסביבתו של אוחיון אופטימיות זהירה, לאור העובדה שהוא מזיז מעט את כפות הרגליים, אך מצד שני הן בקרב הרופאים והן בסביבת השחקן מספרים כי מצבו עדיין קשה ותהליך השיקום צפוי להיות ארוך ונמצא רק בתחילת דרכו: "חביב עצמו שומר על אופטימיות וכולנו אחריו, אבל מדובר בתהליך ארוך", אמרו מקורביו של אוחיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי