אבוקסיס: "במצב הנוכחי בני יהודה לא מסתכלת למעלה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן הכתומים לקראת מ.ס. אשדוד: "לא חושב שזה נכון לנתח רק חודש וחצי, אבל אנחנו מודעים לכך שאנחנו נראים לא טוב. חייבים להחזיר את הביטחון לשחקנים". ז'אן יסופסל, פנישי בספק. זנטי וכוכב צפויים לפתוח

(גודל טקסט)

לאחר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, בני יהודה מעוניינת לקטוע את הרצף הלא מספק ביום ראשון הקרוב, כשתארח את מ.ס. אשדוד בבלומפילד. מאמן הכתומים יוסי אבוקסיס מחפש פתרונות בחלק הקדמי, הממעט להבקיע וייתכן כי יעבור למערך של ארבעה שחקנים בהגנה, על מנת לעבות את חוליית הקישור עם שחקן התקפי.

איסמעילה סורו שלא שותף במשחק האחרון נגד הפועל חדרה צפוי לחזור ישירות להרכב, ככל הנראה על חשבונו של שי מזור. מי שבספק למשחק הוא הבלם אלבן פנישי הסובל מכאבים בברכו. דור כוכב ועמית זנטי עתידים לאייש את החלק הקדמי. דור ז'אן ירד לספסל.

"זה נכון שאנחנו בתקופה לא טובה" סיפר יוסי אבוקסיס. "אבל אני חושב שזה לא נכון לנתח רק חודש וחצי. באותה מידה אפשר לבחון את כל השנתיים האחרונות. אני מסתכל רק על המשחק האחרון שלנו ועל הקרוב. אנחנו צריכים לשפר את משחק ההתקפה שלנו. אנחנו בודקים מספר אופציות לקראת המשחק ביום ראשון. לכולם כאן ברור שאנחנו לא נראים מספיק טוב בינתיים".

אבוקסיס.
אבוקסיס. "לא נכון לנתח רק חודש וחצי לדעתי" (דני מרון)

"בשנתיים האחרונות הרגלנו את כולם לדברים מסוימים, כמו פלייאוף עליון וזכייה בגביע המדינה. אבל אנשים צריכים להבין שהחלפנו לא מעט שחקנים. אנחנו עדיין מאמינים ובטוחים שאנחנו יכולים להיראות הרבה יותר טוב".

פתרונות: "קודם כל, צריך להחזיר את הביטחון לשחקנים. זה מאוד בולט בפעולות בשליש הקדמי שהן לא מספיק טובות. לפעמים שער אחד יכול לעשות את ההבדל. ניצחון אחד יכול לשנות את כל המומנטום. אנחנו פוגשים קבוצה איכותית מאוד ונצטרך להיות במיטבנו בשביל להוציא נקודות מהמשחק הזה".

שינויים בינואר: "עד אז יש הרבה מאוד זמן. אף אחד כאן לא דיבר על שחקנים ספציפיים – לא לצרף ולא לשחרר. כמו כל קבוצה בעולם, כשדברים הולכים פחות טוב אז מדברים מסביב על שינויים בינואר. כרגע אנחנו מתרכזים ומאמינים בכל מי שנמצא בסגל. כמובן שאם בינואר נרגיש שאנחנו צריכים לשנות, אז זה מה שנעשה. ככה זה בכל העולם, לא רק אצלנו".

זנטי. צפוי לקבל את חולצת ההרכב מאבוקסיס פעם נוספת (דני מרון)
זנטי. צפוי לקבל את חולצת ההרכב מאבוקסיס פעם נוספת (דני מרון)

למרות היכולת הלא טובה, הזהובים רחוקים רק שלוש נקודות מהמקום השישי, אך אבוקסיס סירב להתייחס לכך וסיכם: "האמת, ביכולת שלנו היום אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להסתכל למעלה, אנחנו צריכים להסתכל קודם כל למטה ולראות איך אנחנו מתרחקים כמה שיותר ממאבקים מסובכים בחלק התחתון של הטבלה. כמובן שאני מדבר על עכשיו ורק על המצב הנוכחי. דברים יכולים להשתנות ובהמשך נדבר בצורה אחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי