אבוקסיס עשוי לשנות מערך, פנישי וסורו בספק לאשדוד

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

לקראת המשחק הביתי של בני יהודה (ראשון, 20:00, בספורט4), המאמן עשוי לשחק עם ארבעה שחקני הגנה. הקשר מחוף השנהב בתמונת ההרכב, למרות שהוא לא כשיר לחלוטין. כוכב: "לא הצגנו את הפוטנציאל שלנו"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה תארח מחר (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט4) את מ.ס. אשדוד והיא תנסה לקטוע רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. הזהובים שנראים לא טוב בתקופה האחרונה ומתקשים בעיקר בחלק ההתקפי, כבשו עד כה רק חמישה שערים ומדורגים אחרונים בטבלת הכיבושים, כאשר בעונה שעברה סיימה הקבוצה במקום השני בטבלת הכובשות, כשרק האלופה מכבי תל אביב הבקיעה יותר ממנה.

המאמן יוסי אבוקסיס עשוי לשנות מחר מערך ולעבור לקו של ארבעה שחקנים בחלק האחורי, במקום חמישה איתם פתח עד כה. הבלם אלבן פנישי סבל השבוע מכאבים בברכו והוא בספק למשחק, כאשר גם איסמעילה סורו, שהחמיץ את המשחק הקודם בשל מתיחה במפשעה, בספק גם למחר, אך גבוהים הסיכויים שיפתח בהרכב. בחלק הקדמי מתלבט אבוקסיס בין דור כוכב ודור ג'אן ואחד מהם יפתח לצד עמית זנטי ומוחמד גאדיר בהתקפה.

"אנחנו מודעים לציפיות מאיתנו ואנחנו יודעים שעדיין לא הצגנו את כל הפוטנציאל שיש לנו", אמר הקשר דור כוכב לקראת המשחק. "אנחנו חושבים על זה ואני מבטיח שניתן הכל בשביל לעשות קצת נחת לכולם – לאוהדים, לצוות, להנהלה וגם לנו, השחקנים. אנחנו מתאמנים חזק מאוד, הצוות המקצועי יושב איתנו על הטעויות שלנו, שם דגש על נקודות שאנחנו חייבים לשפר ואני בטוח שכבר במחזור הקרוב אנחנו נראה הרבה יותר טוב".


איסמעילה סורו. בספק לאשדוד, אך גבוהים הסיכויים שיפתח בהרכב (מאור אלקסלסי)

על האכזבה מחלק מהשחקנים והשינויים המתוכננים לקראת ינואר: "אני חושב שיש כאן שחקנים טובים מאוד שלא סתם נמצאים כאן. מדובר בשחקנים טובים שהצוות המקצועי בחר. מטבע הדברים כשהתוצאות קצת פחות טובות אז מתחילים כל הרחשים האלה.

"חשוב להבין שבתוך המועדון נותנים לנו את כל השקט והביטחון שאנחנו צריכים. אנחנו מצידנו צריכים להמשיך לעבוד קשה, להאמין בעצמנו ולהתרכז במשחק הקרוב ביום ראשון מול נגד אשדוד. בזה אנחנו מתעסקים. אנחנו יודעים שיש פגרה של שלושה שבועות אחרי המשחק מול אשדוד וכמובן שאנחנו רוצים לצאת לפגרה עם טעם טוב. כמובן שבפגרה נמשיך לעבוד קשה ולהתכונן להמשך העונה. זה משחק שהוא חשוב לנו".


דור כוכב במדי עפולה. "הגעתי מהליגה הלאומית וכמובן שהדרישות בבני יהודה הן אחרות" (מאור אלקסלסי)

על ההשתלבות האישית שלו בקבוצה: "הגעתי מהליגה הלאומית וכמובן שהדרישות בבני יהודה הן אחרות. התחלתי עם פציעה במפשעה ואני שמח שהיא מאחורי. אני עובד קשה מאוד, כל דקה שאני מקבל היא עולם ומלואו עבורי. אני רוצה להוכיח למאמן ולצוות שמגיע לי הקרדיט שהם נותנים לי ואולי לקבל יותר בהמשך. אני מבין היום דברים שלא הבנתי בעבר, כשהייתי צעיר יותר. אני עובד הרבה יותר קשה ומבחינה מנטאלית אני במקום הרבה יותר טוב. אני אמשיך לעבוד קשה במטרה לתת עונה טובה".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', עמית זנטי, דור כוכב (דור ג'אן), מוחמד גאדיר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי