אבוקסיס: "פלייאוף עליון? רק כשנחבר רצף נצחונות"

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | מאור אלקסלסי

בני יהודה חזרה לנצח לאחר חמישה משחקים. המאמן, ששינה מערך לארבעה שחקני הגנה, יודע שיש עוד מה לתקן: "עובדים המון על הסיומת". כוכב מאושר: "חיכיתי לרגע הזה, שיחקנו התקפי והיה כיף". וגם: מדוע חגג עם אסייג

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

כמה חיכו בבני יהודה לניצחון הזה. מחזיקת הגביע שברה רצף שלילי של חמישה משחקים ללא ניצחון, לאחר שניצחה אתמול (ראשון) 0:2 את מ.ס אשדוד. לאחר תקופה ארוכה נראו חיוכים בקרב אנשי המועדון. הניצחון שחרר לא מעט לחץ שהלך וגבר לאחרונה. כבר במשחק אתמול אפשר היה לראות שיפור ביכולת שהציגו שחקניו של יוסי אבוקסיס על כר הדשא, בעיקר בחלק הקדמי, וכעת יכולה הקבוצה לצאת בשקט לפגרת הנבחרות ולהתכונן למשחק החוץ נגד הפועל באר שבע בעוד שלושה שבועות.

במהלך השבוע דיברו בצוות המקצועי בעיקר על איך לשפר את משחק ההתקפה שהיה תקוע, כשעד אתמול כבשה הקבוצה רק חמישה שערים בתשעת המחזורים הראשונים. אבוקסיס שינה את המערך המוכר שלו ושיחק אתמול בהרכב של ארבעה שחקני הגנה בלבד, מה שהשתלם לו בסופו של דבר.

"קודם כל כייף לנצח סוף סוף", אמר אבוקסיס בסיום המשחק, "הייתה תקופה לא טובה, אמנם לא התפרקנו במשחקים, אבל התקפית זה נראה לא טוב ובמשחק נגד אשדוד זה כבר נראה הרבה יותר טוב. השער המהיר נתן לנו בטחון ורוב המצבים הטובים במשחק היו שלנו. אנחנו עובדים המון על סיומת מול השער ומנסים לעשות את זה יותר טוב מול השער. שמחתי הפעם לא שילמנו על ההחמצות שלנו".


אבוקסיס. שינה את המערך לארבעה שחקני הגנה (אריאל שלום)

על השאיפות להגיע לחלק העליון בטבלה: "אמרתי שעד שלא נשפר את משחק ההגנה בשילוב ההתקפה, לא נוכל להסתכל קדימה. עשינו בסך הכל ניצחון אחד ואם נעשה נחבר רצף כזה –  נוכל להסתכל למעלה. אנחנו צריכים להמשיך ולהשתפר במשחק ההתקפה. אם דור כוכב ימשיך לשחק כמו היום, הוא ימשיך לקבל את חולצת ההרכב".

כוכב עצמו אמר בסיום: "הייתי פצוע בתחילת העונה, בערך חודש, וחיכיתי מאוד לרגע הזה שאחזור ואקבל את חולצת ההרכב. זה משמח אותנו לצאת לפגרה עם ניצחון כזה ויכולת משכנעת, זה הכי כיף שיש. אנחנו שומרים על הדרך שלנו על אף שהתוצאות היו קצת פחות טובות בחודש האחרון. לא יוצאים מגדרנו שמצליחים וגם לא מורידים את הראש כשקצת פחות הולך. התאמנו ברצינות, התכוננו טוב למשחק ובעיקר השער המהיר שלנו עזר לנו להשתחרר. שיחקנו התקפי והיה כיף".

על הבעיות בחלק ההתקפי: "אני חושב שלבני יהודה יש שחקנים מצוינים בכל חלקי המגרש. לא במקרה הם נמצאים בבני יהודה ולא במקרה הם בליגת העל. אני חושב שמשחק כמו היום (אתמול)  יכול להביא שינוי חיובי בכל מה שקשור לביטחון של השחקנים ואז כולם יתחילו לראות את הפוטנציאל שיש כאן לכל אחד ואחד".


שחקני בני יהודה חוגגים. עדיין לא מדברים על פלייאוף עליון (אריאל שלום)

על הריצה לעוזר המאמן יעקב אסייג, בחגיגה אחרי בישול השער השני: "אני יכול לספר לכם שהעתיד שלי בקבוצה לא היה ברור בתחילת העונה בשל הפציעה ולא ידעתי לאן העונה שלי הולכת. יעקב תמך בי בצורה בלתי רגילה, דיבר איתי באופן אישי, עודד אותי ועבד איתי המון אחרי האימונים, בעבודה לכיוון השער והרגשתי שהוא הבנאדם שעלה לי בראש אחרי הגול השני והרגשתי שאני חייב לו את החיבוק הזה"

על הציפיות לקבל את חולצת ההרכב במשחקים הבאים: "אני מצפה לבוא לאימון, להתאמן טוב, לצאת לחופשה קצרה של כמה ימים, לנוח ואז לחזור ולהתכונן לבאר שבע. מה שיהיה יהיה, אני אתן את כל כולי לבני יהודה, גם אם אשחק 90 דקות או 10 דקות, זה לא משנה".


דור כוכב בפעולה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי