גולסה בפוסט: "כסף לא מעניין אותי, רק להשאיר את האליפות"

אייל גולסה
אייל גולסה | אריאל שלום

הקשר, שבישל פעמיים בניצחון על הפועל חיפה, פרסם תמונה בחשבון האינסטגרם שלו והתייחס לעתידו: "לא מעניין אותי החוזה החדש, רק לשחק, ליהנות ולהיות בריא. כל כולי עסוק בהצלחת מכבי ת"א"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
בצל הפגרה המתרחשת בימים אלו, קשרה של מוליכת הטבלה מכבי תל אביב אייל גולסה פרסם היום (רביעי) פוסט בחשבון האינסטגרם האישי שלו, ובו התייחס לסוגיית עתידו בקבוצה, כאשר לאחרונה פורסם כי הוא והמועדון הצהוב ידונו על הארכת חוזהו בקרוב.


בפוסט של השחקן נכתב: "כל מה שמעניין אותי אחרי תקופה שנעדרתי מהמגרש זה רק לשחק, ליהנות, להיות בריא ולהצליח להשאיר את האליפות אצלנו בבית. כל שאר הדברים כמו חוזה חדש, כסף וכו' פשוט לא מעניינים אותי!. שאר הדברים שנאמרים כביכול על דרישות מצידי הם בסך הכל המצאות חסרות בסיס, כל כולי אך ורק עסוק בדבר אחד – הצלחת הקבוצה".


לאחרונה גולסה חזר לכשירות ולמגרשים לאחר עשרה חודשים בהם היה עסוק בשיקום מפציעה טורדנית וארוכה. את הבכורה שלו העונה עשה כמחליף בניצחון המרשים נגד בית"ר ירושלים, ולאחר מכן נכלל לראשונה בהרכב של ולדימיר איביץ' נגד הפועל רעננה. במחזור הליגה האחרון נגד הפועל חיפה הצטיין גולסה עם צמד בישולים ב-0:3 של הצהובים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כל מה שמעניין אותי אחרי תקופה שנעדרתי מהמגרש זה רק לשחק, להנות, להיות בריא ולהצליח להשאיר את האליפות אצלנו בבית. כל שאר הדברים כמו חוזה חדש, כסף וכ'ו פשוט לא מעניינים אותי! כל שאר הדברים שנאמרים כביכול על דרישות מצידי הם בסך הכל המצאות חסרות בסיס, כל כולי אך ורק עסוק בדבר אחד- הצלחת הקבוצה. @maccabitlvfc

A post shared by Eyalgolasa (@eyalgolasa) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי