בני יהודה הודיעה: נארח בבלומפילד גם בשנים הבאות

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | מאור אלקסלסי

מחזיקת הגביע הגיעה לסיכום עם נציגי עיריית תל אביב, בהודעה הרשמית נכתב: "ברור לכולם שמדובר באחד המתקנים היפים והמתקדמים בכדורגל שלנו ואנו רואים לנכון שמשחקי הבית יתקיימו באיזור". מהן הסיבות לעיכוב?

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה הודיעה הערב (חמישי) רשמית על כך שתמשיך לשחק באצטדיון בלומפילד בשנים הבאות לאחר שסיכמה על כך מול עיריית תל אביב. בפגישה בה נכחו נציגי עיריית תל אביב יפו ובראשם מנכ"ל העירייה מנחם לייבה, יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון וכן מנכ"ל מנהלת הליגות ניקולס לב, כזכור, הכתומים החלו לשחק במגרש מאז עונת 2004/05 לאחר שהמגרש בשכונת התקווה לא עמד בקריטריונים.

בהודעה נכתב בין היתר: "לאחר הפגישה של בעלי המועדון עם הגורמים הרלוונטים הוחלט על המשך אירוח משחקי הבית של הקבוצה באצטדיון בלומפילד גם בשנים הבאות. ברור לכולם שמדובר באחד המתקנים היפים והמתקדמים שיש בכדורגל הישראלי להציע ובנוסף אנחנו רואים לנכון שבתור קבוצה מתל אביב, שרוב אוהדיה מתגוררים בעיר ובסביבתה, שמשחקי הבית של הקבוצה יתקיימו באיזור". כמו כן המועדון הודה לעירייה "על הרצון לתמוך, לעזור ולבוא לקראת המועדון".

בניגוד למכבי תל אביב והפועל תל אביב, שחתמו על הסכם מול עיריית ת"א עוד בשלהי הקיץ, במחזיקת הגביע לא אהבו את תנאי השימוש שהוצגו להם, בעיקר בכל הנוגע לעלויות הגבוהות בנושא אבטחת האצטדיון וכן תנאי השימוש וההפעלה של האירוח בתא הכבוד באצטדיון. הרי בניגוד לתל אביביות, שמכרו מנויים רבות וממלאות את האצטדיון במשחקיהן או קרובות לכך, הקבוצה של יוסי אסוקסיס מכרה פחות מאלף מנויים וגם מכירת הכרטיסים, למעט המשחקים נגד הגדולות – מתנהלת בעצלתיים, מה שהביא לכך שהוצאות האירוח באצטדיון הן גבוהות. בסופו של דבר ולאחר שכבר נבדקה אופציה לאצטדיון ביתי אחר החל מהעונה הבאה, הגיעו אברמוב וראשי העירייה להסכם וכאמור כעת הפך הדבר לרשמי.

אוהדי בני יהודה. נשארים בבלומפילד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי