כמו ערן זהבי? שרי מחזיק במענק על שערים ובישולים

צ'רון שרי
צ'רון שרי | מאור אלקסלסי

לספורט1 נודע כי הקשר ההולנדי שהצטיין מפתיחת העונה (תרם ארבעה שערים וארבעה בישולים) יזכה לבונוס גדול אם יהיה מעורב ב-20 שערים העונה. במועדון אישרו: "יש לו מענק מכובד שנשמח לשלם"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (שלישי) לאימונים לאחר חמישה ימי חופשה, אם כי זה יקרה בסגל מצומצם ללא שחקני הנבחרות השונות. במועדון ימשיכו לעקוב אחר עופרי ארד שיפגוש עם הנבחרת הצעירה את ספרד וגם אחרי שלושת השחקנים בנבחרת הבוגרת: נטע לביא, דולב חזיזה וסאן מנחם, כשהאחרון אף נמצא בתמונת ההרכב לקראת המשחק הערב נגד מקדוניה הצפונית. שאר השחקנים יחלו בהכנות ראשוניות לקראת המשחק נגד הפועל חדרה בעוד שבועיים וחצי. הקהל הירוק כבר מסתער על הכרטיסים.

במועדון רוצים להמשיך את המומנטום המעולה של שלושת הניצחונות הרצופים ולהישאר צמודים לפסגה. אחד האחראיים לפתיחת העונה המצוינת של הירוקים הוא הקשר ההולנדי צ'רון שרי שהספיק לכבוש ארבעה שערים ולבשל עוד ארבעה. ההולנדי שהגיע בקיץ כשחקן הרכש המשמעותי ביותר ואף הצהיר כי הגיע בכדי להילחם על כל התארים, גם הפך לאחד השחקנים האהודים ביותר על הקהל הירוק. מעבר לסעיפים הרגילים בחוזהו של שחקן, הכניס שרי גם סעיפים נוספים וביניהם סעיפי מענק על שערים ובישולים.

לספורט1 נודע כי לקשר יש סעיף בחוזה לפיו אם יהיה מעורב בלמעלה מ-20 שערים (גולים ובישולים גם יחד) יזכה למענק כספי מיוחד. שרי אף מוביל את טבלת קבוצתו מבחינת האיומים על שער היריבה עם 31 ניסיונות הבקעה. בחיפה אישרו את הפרטים ואמרו: "אמנם זה לא דומה לערן זהבי אבל יש לשרי מענק מכובד מאוד שנשמח מאוד לשלם לו אם יהיה מעורב ב-20 שערים".

צ'רון שרי. מענק מיוחד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי