תקדים בבית הדין: מכבי חיפה תורשע בגין קריאות גזעניות?

אנטואן קונטה, עופרי ארד
אנטואן קונטה, עופרי ארד | מאור אלקסלסי

הפועל פ"ת נקנסה ב-10,000 ש"ח בגין קריאות גזעניות לעברו של סרסור, הדיין הכריז: "ניתן להעמיד באישום של קריאות גזעניות גם מכוח תלונה אשר נתנה על ידי מי שאינו שופט המשחק או המשקיף". גם הירוקים ייענשו?

(גודל טקסט)
הפועל פתח תקווה נקנסה היום (רביעי) ב-10,000 שקלים בפועל וספגה משחק רדיוס על תנאי למשך שנה, זאת בגין קריאות גזעניות שהשמיעו אוהדיה לפני כחודש וחצי כלפי מוחמד סרסור ממכבי פתח תקווה. "כמובן שלפי תקנוני ההתאחדויות הבין לאומיות קריאות גזעניות הנן עבירה, ואני קובע כי ניתן להעמיד באישום של קריאות גזעניות גם מכוח תלונה אשר נתנה על ידי מי שאינו שופט המשחק או המשקיף", כתב הדיין ישראל שמעוני.


ההחלטה שהתקבלה יוצרת תקדים, כאשר במהלך השבוע הבא ייערך הדיון של מכבי חיפה בפרשת אנטואן קונטה. על אף שהדבר לא צוין בדו"ח המשקיף, החליט כזכור תובע ההתאחדות החליט להעמיד את הירוקים לדין משמעתי ולא מן הנמנע שגם הם, בדומה להפועל פתח תקווה, יורשעו. לפני הדיון חששו בהפועל פתח תקווה מעונש חמור יותר, כאשר בקבוצה קיוו להימנע מקנס גבוה יותר וממשחק רדיוס בפועל. "אותם אוהדים שקראו את הקריאות אינם מייצגים את הקהל הגדול והשפוי שלנו", הבהירו במועדון.

 
 


אוהדי הפועל פתח תקווה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי