עוד לא מוכנה לחזור מהפגרה: הפועל חיפה הובסה 3:0 בסכנין

מהראן לאלה, לירן סרדל
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

סילבס ושחקניו הובסו במשחק אימון באצטדיון דוחא, במפגש שנעצר מספר פעמים עקב תלונות של שתי הקבוצות על אגרסיביות יתר. עטאא כבש פעמיים, מוחמד חלאיילה הוסיף וחאלד חלאיילה צפה מהיציע. וגם: מצבו של בוזגלו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אמנם מדובר במשחק אימון לאחר חזרה מחופשה כחלק מפגרת הנבחרות והשזרוע, אבל בהפועל חיפה לא ציפו הבוקר (חמישי) להפסיד באצטדיון דוחא 3:0 לבני סכנין מהליגה הלאומית. בסוף השבוע הבא, עם סיום הפגרה, הפועל חיפה תפגוש את מכבי נתניה בתקווה לחזור למסלול הניצחונות, אך התוצאה שנרשמה הבוקר בוודאי לא מבשרת לחיים סילבס טובות.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ונעצר מספר פעמים בטענות של שתי הקבוצות על אגרסיביות יתר ביחס למשחק האימון, אך מי שהרשים במיוחד היה ג'אבר עטאא שכבש צמד לזכות סכנין ומוחמד חלאיילה הוסיף שער נוסף. חאלד חלאיילה הגיע למשחק, אבל שוב הגיע על אזרחי וצפה מהיציע.

חיים סילבס עלה למפגש נגד בני סכנין בהרכב הבא: רן קדוש, דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו, אלי בלילתי, ג'וניור דה סילבה, לירן סרדל, גל אראל, גידי קניוק, נס זמיר ועדן בן בסט.

מי שטרם שב לישראל הוא השוער הבוסני יסמין בוריץ' שנפצע באימון בנבחרת בוסניה, אבל ככל הנראה יהיה כשיר למשחק הקרוב והוא צפוי להגיע לאימונים בימים הקרובים. נעדרו גם בלם גיא משפתי והקשר גילי ורמוט שינסו לשוב לאימונים מלאים בשבוע הבא וכן אלמוג בוזגלו, שצפוי לעבור ניתוח בכתפו.

יחזור לישראל בתחילת השבוע הבא. יסמין בוריץ' (מאור אלקסלסי)

אלמוג בוזגלו לא צפוי לקחת חלק במשחקים הקרובים אחרי שפרק את הכתף העונה כבר שלוש פעמים וכאמור הוא צפוי לעבור ניתוח כדי להימנע מפציעה נוספת. בוזגלו התלבט האם לעבור את הניתוח באופן מידי או בסיום העונה, אבל אנשי המועדון הבהירו לו כי יצטרך לעבור את הניתוח בהקדם האפשרי על מנת לחזור לכשירות מלאה. 

בכל מקרה, עד שלא יעבור שיקום מלא, הוא לא ייכלל בסגל, דבר שלא קורה קודם לכן: "אם לא יעבור את הניתוח, כל פריקה נוספת יכולה לקרות בכל רגע ואנחנו לא ניקח את הסיכון הזה. בכל מקרה ההחלטה לגבי מועד הניתוח תהיה של אלמוג" אמרו בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי