חושב גבוה? זיקרי מחזיק במענק אליפות וגביע בחדרה

אנריק סאבוריט, רועי זיקרי
אנריק סאבוריט, רועי זיקרי | אריאל שלום

לספורט1 נודע כי החלוץ הוא היחיד מבין שחקני הקבוצה שביקש להוסיף מענקים משמעותיים לחוזהו: "הוא לא מוכן להפסיד ואנחנו מעריכים אותו על כך". מבחן כשירות לסיסה לקראת מכבי חיפה ייערך ביום שישי

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה בהכנות למשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון (19:45, ישיר בספורט4) בתקווה שפגרת הנבחרות והשזרוע לא תעצור את המומנטום, הרי שהקבוצה של אורי גוטמן הפסידה רק פעם אחת מתחילת העונה ואמנם רשמה שלוש תוצאות תיקו בארבעת המחזורים האחרונים, אבל ספגה רק במשחק אחד ברצף זה וטיפסה עד למקום החמישי בטבלה.

גוטמן נערך למשחק הקרוב ללא יהב גורפינקל שייעדר עקב הרחקה והוא מאוד מקווה שהצוות הרפואי יצליח להכשיר את הבלם ג'ונתן סיסה, שכלל לא מתאמן בגלל פציעה ברגלו והוא ביומיים הקרובים יעבור טיפולים וינסה לשוב לאימונים ביום שישי. אם סיסה יצליח להתאמן הוא יפתח כרגיל במרכז ההגנה, אחרת יעלה במקומו הקפטן מנשה זלקה לצד ויסאם רבאח. פצוע שכבר שב לאימונים הוא אליאל פרץ, שגם אמור לשוב לקישור על אף שטרם התאושש במאת האחוזים מהקרע החלקי שהשבית אותו במשחקים האחרונים. עם זאת, פרץ צפוי לרדת לספסל במהלך המחצית השנייה.

מי שבטוח יפתח במשחק הוא החלוץ רועי זיקרי, שהגיע בהשאלה מהפועל תל אביב לקראת סיום מועד ההעברות והפך לאחד השחקנים החשובים בפאזל של אורי גוטמן. זיקרי, שכבש פעמיים בשמונה משחקי ליגה העונה, סימן לעצמו מטרות משמעותיות עם הגעתו לחדרה כאשר הכניס סעיפים על מענק אליפות וגביע. "מדובר באחד הווינרים הגדולים, שחקן שלא מוכן להפסיד באף משחק ועל כך מגיעה לו הערכה גדולה", אמרו בחדרה.




זיקרי. "אחד הווינרים הגדולים" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי