אבוקסיס: "מאמינים בעצמנו שאפשר לעשות תוצאה טובה בטרנר"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מאמן בני יהודה לקראת המשחק נגד הפועל ב"ש (שבת, 19:35 בספורט4): "השחקנים נחו בפגרה, אבל גם עבדנו קשה ואנו מצפים לחזור באותה יכולת כמו מול אשדוד". כוכב ימשיך בהתקפה לצד זנטי וגדיר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה, שתצא בשבת (19:35, שידור ישיר בספורט4) לאצטדיון טרנר למפגש נגד הפועל באר שבע, קיימה היום (חמישי) את האימון הטקטי המסכם שלה לקראת המשחק. לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס יעמוד סגל מלא, והוא תירגל את אותו הרכב שפתח בניצחון נגד מ.ס. אשדוד לפני היציאה לפגרה.

משמעות הדבר היא שגם בשבת מתכנן המאמן לשחק במערך התקפי יותר, עם רביעייה בהגנה ושחקן קישור נוסף בחלק הקדמי. דן מורי ואליסון דוס סנטוס יהיו צמד הבלמים, כאשר דור כוכב שהצטיין בניצחון נגד אשדוד יפתח שוב לצד עמית זנטי ומוחמד גדיר בהתקפה.

"אנחנו צריכים לחזור עם היכולת שהצגנו מול אשדוד. זה היה משחק טוב מאוד שלנו, ביכולת טובה. כמובן שלשחק מול הפועל באר שבע בטרנר, זה מאבק מול קבוצה טובה, באחד המגרשים הכי קשים בארץ. נצטרך להיות במיטבנו בשביל לחזור עם נקודות", אמר אבוקסיס לקראת המפגש בטרנר.


כוכב מבקיע נגד אשדוד (אריאל שלום)

פגרה בת שלושה שבועות: "אני חושב שהפגרה הזו עזרה להתאוששות של מספר שחקנים מפציעות. רוב השחקנים חזרו, אומנם עדיין לא לכושר משחק מלא, אבל חזרו לאימונים מלאים. חלקם יחזרו לעמוד לרשותנו כבר בסגל בשבת. מצד אחד ניצלנו את הפגרה בשביל לתת לשחקנים מספר ימי מנוחה, אבל מצד שני גם עבדנו מאוד קשה. כמו שאמרתי, אנחנו מצפים לחזור לליגה באותה יכולת כמו מול אשדוד. המשחק בשבת יהיה משחק קשה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ובכך שאפשר לעשות תוצאה טובה".

שלושה משחקים בשבוע: "אני אוהב לחשוב ממשחק למשחק, כל משחק לגופו. נסיים את המשחק בבאר שבע, נראה את המצב שלנו ונתחיל להתכונן למשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי