ווילדסחוט צפוי לפתוח מול חדרה, התלבטות בין אשכנזי לפלקושצ'נקו

יובל אשכנזי
יובל אשכנזי | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה רוצה להמשיך את רצף הניצחונות גם במשחק החוץ בנתניה (ראשון, 19:45, ישיר בספורט4). שחקן בקבוצה: "מפגש לא פחות חשוב מהמשחק נגד בית"ר". שועה צפוי לפתוח על הספסל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק החוץ נגד הפועל חדרה מחר (19:45, ישיר בספורט4). המאמן מרקו בלבול ערך אסיפה עם שחקניו וביקש לנסות לעלות ליתרון כבר בדקות הראשונות.

בנוסף לכך, אמר המאמן על כך שחדרה עשתה חיים קשים למכבי תל אביב בבלומפילד, ולכן הכין את שחקניו למשחק סבלני מול הגנה מעובה: "המשחק מול חדרה חשוב לנו לא פחות מהמשחק מול ביתר ירושלים. אנחנו צריכים להמשיך את המומנטום וזה ייתן לנו גם ביטחון לקראת המשך השבוע".

מבחינה מקצועית, על פי האימון מסכם נראה כי בלבול ימשיך לתת קרדיט להרכב שרץ בשבועות האחרונים, כאשר טרנט סיינסבורי ועופרי ארד יפתחו במרכז ההגנה, אך ישנה התלבטות בין יובל אשכנזי למקסים פלקושצ'נקו. ירדן שועה צפוי לפתוח על הספסל בעוד יאניק ווילדסחוט יוצב לצידו של ניקיטה רוקאביצה. מי שייעדרו מהסגל הם השוער גיא חיימוב והחלוץ מוחמד עוואד הפצועים.


ימשיך על הספסל. ירדן שועה (דני מרון)

בדומה לשאר משחקי החוץ העונה, עד כה הפעם הירוקים ייהנו מאווירה ביתית כאשר, כאשר כ-6,500 צופים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון וההערכה שביום המשחק יימכרו עוד כ-3,000 כרטיסים.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, טרנט סיינסבורי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי (מקסים פלקושצ'נקו), צ'ארון שרי, דולב חזיזה, יאניק ווילדסחוט, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי