ריאן מכחיש את הטענות של עמוס: "יש לי חברים מקהילת הלהט"ב"

קובי רפואה
קובי רפואה | אריאל שלום

לאחר ההפסד לנתניה, גורמים במועדון ביקרו בחריפות את קובי רפואה: "יש כאן שחקנים שלא ראויים לליגת העל. שינוי המאמן לא הצליח, אנחנו בדרך לליגה הלאומית". המאמן: "לא ארים ידיים". שרידן ואדני צפויים לעזוב

(גודל טקסט)

אכזבה אדירה בקריית שמונה ממצב הקבוצה. הצפוניים ירדו אמש (שלישי) למקום האחרון בליגת העל לאחר הפסד 1:0 למכבי נתניה, ומפלס הלחץ והכעס במועדון עלה שלב נוסף, כאשר המאמן קובי רפואה זכה לביקורת קשה: "חזרנו למקום האחרון, ונכון לרגע זה נראה שהשינוי בעמדת המאמן לא צלח. אמנם הקבוצה נראת יותר טוב, אבל זה לא מספיק וכרגע אנחנו בדרך הבטוחה לליגה הלאומית".

הקבוצה הצפונית אמנם ספגה הפסד רביעי ברציפות, אך המאמן עצמו הבהיר כי אינו מוכן לוותר ומחכה בקוצר רוח לחודש ינואר כדי לבצע מהפכה משמעותית בסגל הקבוצה: "אני מבין לאן הגעתי ומבין את הסיטואציה. לצערי יש הרבה נקודות לא טובות ואני האחרון שירים ידיים".

כאמור, המאמן מתכנן זעזועים בקבוצה בקרוב, כשההתמקדות תהיה בשחקנים הזרים. הקשר ג'ון רואיז קיבל הודעה לחפש לעצמו קבוצה חדשה בתקופה הקרובה, ומעבר לכך נראה כי גם הקשר ג'יימס אדני והחלוץ קיליאן שרידן יתבקשו לעזוב, אך ההודעה הרשמית לגבי השניים טרם סופית והם יזכו להזדמנות בחודש הקרוב.

שרידן נגד נתניה. יעזוב כבר בינואר? (אריאל שלום)
שרידן נגד נתניה. יעזוב כבר בינואר? (אריאל שלום)

גורם במועדון העביר ביקורות קשה על השחקנים לאחר ההפסד: "יש כאן שחקנים שלא ראויים לליגת העל והסגל לא מספיק איכותי, רואים את זה בכל משחק. ההגנה השתפרה מתחילת העונה, אך אנחנו עדיין סופגים בכל משחק. בהתקפה אנחנו לא מגיעים לכלום". בין השמות שעלו לחיזוק החלק הקדמי הוא החלוץ לוסיו מהפועל חדרה, אבל טרם נעשתה פנייה רשמית לגביו.

במועדון כבר התחילו לעבוד על חיזוק בחודש ינואר ואישרו הבוקר על כך שמתנהל משא ומתן מתקדם עם הקשר מאליק פוסטר. פוסטר, בן ה-23, נחשב לאחד הקשרים המוכשרים של נבחרת ג'מייקה הצעירה ואף כונה עד לא מזמן כ'מסי הג'מייקני'. הקשר שייך לקבוצת סנטוס מקוסטה ריקה ואת העונה התחיל כמושאל באלחואלנסה מהליגה הקוסטה ריקנית. על פי דיווחים נשיא סנטוס אישר כי השחקן צפוי לעבור לישראל שם יקבל הזדמנות להתקדם לליגה משמעותית יותר.

בנושא אחר, איסמעיל ריאן הגיב לטענות של דני עמוס על כך שזרק לעברו אמירות הומופביות במהלך המשחק בין הקבוצות אמש, נערך בירור לשחקן שמכחיש בכל תוקף את הטענות וביקש להגיב על כך בזו הלשון: "מעולם לא אמרתי לדני עמוס את הדברים שהוא טוען שאמרתי לגבי קהילה זו או כל קהילה אחרת. מי שמכיר אותי יודע שיש לי חברים מקהילת הלהט"ב ואני מכבד כל אדם באשר הוא."


ריאן מכחיש את הטענות: "יש לי חברים בקהילת הלהט"ב" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי