גילי ורמוט יחזור לסגל נגד בני יהודה: "קרב על הפלייאוף העליון"

גילי ורמוט
גילי ורמוט | דני מרון

הקשר חזר מפציעה וערך אימונים מלאים, סילבס צפוי להעלות אותו מהספסל בסמי עופר (17:15, ספורט4). התלבטות בין בלילתי בהרכב הגנתי לבין טאפוקו בהתקפה, המאמן אמר: "נגיע מוכנים פיזית ומנטלית לקרב"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה עדיין חוגגים את הניצחון 1:2 על סקציה נס ציונה, וכבר מחר (שבת 17:15, שידור ישיר בספורט4) תארח הקבוצה את בני יהודה. "מדובר בקרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון" אמרו בחיפה. הבעלים יואב כץ אומנם הודה כי הניצחון על נס ציונה הושג עם מזל רב, אבל ביקש גם מהצוות המקצועי וגם מהשחקנים לשמור על המשכיות ולנסות לפתוח רצף של ניצחונות כבר החל מהמשחק הקרוב.

לאחר חודשיים בחוץ בשל פציעה, יחזור מחר גילי ורמוט לסגל הקבוצה לקראת המשחק מול בני יהודה. הקשר ערך מספר אימונים מלאים והמאמן חיים סילבס ינסה לשלבו במהלך המשחק. סילבס זכה למחמאות במשחק האחרון, לאחר שפתח בשיטת שלושת הבלמים אך כאשר ראה כי זה לא עבד בחר לעבור לשחק עם ארבעה שחקני הגנה כאשר החליף את המגן השמאלי אלי בלילתי והסיט את ניקולה גולאן מעמדת הבלם לעמדת המגן. גם מול בני יהודה נראה כי סילבס מתלבט בין השיטות, ולא מן הנמנע כי יחזור לשיטת שלושת הבלמים בה משחקת כמעט באופן קבוע היריבה של יוסי אבוקסיס. במקרה כזה יפתח בלילתי כמגן שמאלי, אך אם יבחר בהרכב התקפי יותר יקבל קווין טאפוקו הזדמנות בהרכב.

סילבס אמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק מאוד קשה מול קבוצה טובה מאוד, שממוקמת באותו המקום יחד איתנו בטבלה עם אותו מספר הנקודות. למרות הזמן הקצר, נגיע מוכנים פיזית ומנטלית לקרב".

סילבס. שלושה בלמים או מערך התקפי? (מאור אלקסלסי)
סילבס. שלושה בלמים או מערך התקפי? (מאור אלקסלסי)

הקשר ג'וניור דה סילבה ייעדר מהמשחק הקרוב בגלל צהובים, ולירן סרדל צפוי לחזור להרכב לצידם של גל אראל וגידי קאניוק. התלבטות נוספת היא בחלק ההתקפי, כאשר נגד נס ציונה בחר המאמן לספסל את עדן בן בסט ומהראן לאלה עלה בהרכב הראשון אל נראה כי נגד בני יהודה ישוב בן בסט ל-11.

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, ניקולה גולאן, קווין טאפוקו (אלי בלילתי), לירן סרדל, גל אראל, גידי קניוק, נס זמיר ועדן בן בסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי