נחמיאס: "ניצחנו כי החזרנו את ה'ביחד' שכל כך היה חסר לנו"

עידן נחמיאס
עידן נחמיאס | אריאל שלום

בקריית שמונה מחייכים אחרי הניצחון על נס ציונה שחילץ את הקבוצה מהמקום האחרון. רואיז כבר עזב את ישראל, בסביבתו של שרידן טוענים כי טרם התקבלה הודעה לגבי שחרורו

(גודל טקסט)

 שמחה גדולה בקרב אנשי קריית שמונה לאחר הניצחון הביתי 0:1 על סקציה נס ציונה, כאשר השמחה נבעה גם מהעובדה שהקבוצה נחלצה מהמקום האחרון וגם מכך שעצרה רצף של ארבעה הפסדים. 

למרות הניצחון, בקריית שמונה מבינים שהסגל הקיים אינו מספיק טוב ועלול לרדת ליגה ולכן מבקשים שם לבצע מהפכה במהלך מועד ההעברות של חודש ינואר כאשר יבוצעו שינויים בסגל השחקנים. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, הקשר ג'ון רואיז כבר קיבל הודעה כי אינו בתוכניות ואף עזב את ישראל כאשר גם עתידם של שאר הזרים פרט למרקוס דיניז לא ברור ורובם צפויים להיות מוחלפים במועד ההעברות הקרוב. אחד השחקנים ששמם עלה הוא החלוץ קיליאן שרידן אבל בסביבתו של האירי טוענים כי הוא טרם קיבל כל הודעה מהמועדון על עתידו בקבוצה.

מי שזכו למחמאות אחרי הניצחון בשבת היו שחקני ההגנה וביניהם אורי דהאן והקפטן עידן נחמיאס. דהאן הצעיר אף הציל שער של נס ציונה בתוך תוספת הזמן. נחמיאס סיכם את המשחק: "הקבוצה נלחמה ואני חושב ששיפרנו את משחק ההגנה שלנו. שבוע לא קל עבר עלינו וההתאוששות הייתה לא פשוטה אבל התכוננו בצורה יסודית".   

נחמיאס סיפר על שיחה שהייתה בין השחקנים לפני המשחק: "דיברנו בינינו ואמרנו שלא יכול להיות מצב כזה ושהגדולה של קריית שמונה ברוב השנים הייתה ה'ביחד', מה שהיה חסר לנו העונה ובמשחק הזה זה התאזן". הבלם התייחס לעתידו כאשר בקיץ דובר כי יעזוב למכבי תל אביב: "אני לא מתעסק בכך. אני חווה כל כך הרבה דברים העונה בקריית שמונה וחייב להיות בשיא הריכוז. בינתיים אני לומד מהטעויות ורוצה להתקדם ואני בטוח במאה אחוז שקריית שמונה תישאר בליגה".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי