בהפועל חיפה בטוחים: "אם נשחק ככה גם בדרבי, לא נפסיד"

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

במועדון מהכרמל התרשמו מה-0:3 על בני יהודה וכבר חושבים גם על המשחק נגד היריבה העירונית בעוד שבועיים. כץ ערך שיחה מיוחדת עם טאפוקו, אראל: "אני חושב שהתחרות בהרכב מוציאה ממני דברים טובים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

"זה לא היה הפסד רגיל לנתניה, זאת הייתה סטירת לחי", כך פתח אתמול (שבת) מאמן הפועל חיפה חיים סילבס את מסיבת העיתונאים לאחר הניצחון המשכנע 0:3 על בני יהודה, ולמעשה שידר את ההרגשה שהייתה השבוע בקבוצה. בחיפה לקחו קשה את ההפסד ליהלומים ולמרות הניצחון על נס ציונה ביום רביעי חיכו גם ליכולת טובה הן בהגנה והן בהתקפה וקיבלו זאת נגד הכתומים, ואף סיימו את הסיבוב הראשון במקום החמישי.

"עשינו סיבוב מצוין ואנחנו בדרך הנכונה", אמרו בחיפה, וכבר התחילו לחשוב קדימה לעבר הסיבוב השני: "אם נשחק בדרבי בעוד שבועיים כמו נגד בני יהודה, בטוח שלא נפסיד ואפילו נגיע רחוק העונה".

לא מעט שחקנים זכו לשבחים לאחר הניצחון, ביניהם הקשר קווין טאפוקו. האחרון שלא נספר בשבועות האחרונים על ידי סילבס עלה למשחק על חשבונו של פרנסיסקו ג'וניור והציג יכולת מרשימה. במועדון סיפרו כי השחקן עבר השבוע מספר שיחות אישיות עם הבעלים יואב כץ שהביאו אותו לרמת מוכנות ולמשחק הטוב ביותר שלו במדי האדומים.

גל אראל.
גל אראל. "נלחמנו על כל גליץ'" (מאור אלקסלסי)

מי שעוד זכה לשבחים היה הקשר גל אראל, שכבש שער נוסף בבעיטת פנדל. אראל: "אני מאוד נהניתי בעיקר מהמחצית הראשונה בה נלחמנו על כל גליץ'. אין ספק ששער בדקה ה-45 הוסיף לנו מוראלית, כמו שקרה גם נגד נס ציונה, ידענו לשחק בסבלנות ועשינו את הדברים הנכונים". הקשר גם התייחס לתחרות הגדולה במרכז המגרש, במיוחד לאחר חזרתו של גילי ורמוט. אראל: "אני חושב שזה בריא שיש תחרות וזה מוציא ממני יותר, והעיקר שנמשיך לעבוד חזק ונגיע למשחק נגד כפר סבא בשבוע הבא במצב טוב כי הם יגיעו ברצון חזק לנצח".

מי ששוב לא שותף וכלל לא התחמם במהלך המשחק היה החלוץ אמרי וולשמן, שעשוי להיות הראשון שיקבל הודעת שחרור כבר בשבועות הקרובים. סילבס שלח מסר ואמר: "אלו ימים של תנועה בסגל. יש כאלה שעולים ויש כאלה שיורדים. אם מישהו יוכיח לי שמגיע לו הזדמנות דרך האימונים הוא יקבל את ההזדמנות שלו במשחקים. לגבי ינואר אז נגיע למועד ואז נקבל החלטה".

בתוך כך, הבוקר הודיעה משטרת ישראל על הרחקת שני תושבי הצפון בגילי 17 ו-19 ותושב ת"א בן 21 ממגרשי הכדורגל לתקופה בת 30 יום בחשד להתנהגות פרועה במקום ציבורי באצטדיון סמי עופר בחיפה, לאחר שאלו השליכו אבנים אחד על השני בתום המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי