יואב כץ: "אני חושש מהמשחק נגד הפועל כפר סבא"

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה מקווה לרמת דריכות כמו במשחק האחרון מול בני יהודה. ג'וניור דה סילבה עשוי לחזור להרכב על חשבונו של סרדל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בכל העונה שעברה השיגה הפועל חיפה שני ניצחונות בית, אבל העונה כבר אחרי סיבוב אחד יש לקבוצה שלושה ניצחונות. האחרון, 0:3 על בני יהודה, גם היה משמעותי במיוחד עבור האדומים, שכעת מקווים להתחיל את הסיבוב השני עם ניצחון נוסף בביתם על הפועל כפר סבא.

למרות שהאורחים מהשרון בכושר ירוד לאחרונה, ראשי חיפה חוששים מהמשחק הזה ומקווים שהשחקנים יגיעו באותה דריכות כפי שעשו בשבת שעברה. "אני חושש מהמשחק מול כפר סבא ומבחינתנו זה המשחק הכי חשוב", הודה הבעלים יואב כץ.

המאמן חיים סילבס צפוי לתת קרדיט להרכב שניצח את בני יהודה, כאשר ההתלבטות היחידה היא סביב הקשר לירן סרדל שנפצע בשבוע שעבר ואומנם אתמול ערך אימון מלא, אולם לא מן הנמנע שיחל את המשחק על הספסל וג'וניור דה סילבה יפתח במקומו, לאחר שיחזור מהשעיית הצהובים. החלוץ אמרי וולשמן יחכה להזדמנות שלו על הספסל ונראה כי ייפרד מהקבוצה בחודש ינואר. מי שעוד צפוי לשבת על הספסל וגם לעלות במהלך המשחק הוא הקשר גילי ורמוט, שחזר לסגל בשבוע שעבר לאחר היעדרות של חודשיים.

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, ניקולה גולאן, קווין טאפוקו, גל אראל, ג'וניור דה סילבה, גידי קניוק, נס זמיר, עדן בן בסט.


סרדל. התלבטות בינו לבין ג'וניור דה סילבה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי