מאליק פוסטר הושאל לקריית שמונה עם אופציית רכישה

מאליק פוסטר
מאליק פוסטר | קריית שמונה, רשמי

הקשר שזכה לכינוי "מסי הג'מייקני" והחל להתאמן עם הקבוצה כבר בשבוע שעבר, הרשים את קובי רפואה ויצטרף בחלון ינואר. שרצקי שלח למאמן הודעת תמיכה לאחר הניצחון על בני יהודה

(גודל טקסט)

כשהיא עדיין חוגגת את הניצחון בשבת על בני יהודה, הודיעה הבוקר (שני) עירוני קריית שמונה על שחקן רכש חדש: הקשר מאליק פוסטר שיצטרף בחלון ינואר.

פוסטר בן ה-23 חתם באמצעות סוכנו, עידן בן אבו, לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. מדובר בשחקן הרכב נבחרת ג'מייקה שלזכותו ארבעה שערים בשמונה הופעות והוא מרבה לשחק בתפקיד הכנף. על הגעתו דווח עוד בג'מייקה בימים האחרונים ושם למדני כי הוא זכה לכינוי מכונה "מסי הג'מייקני" בשל סגנון המשחק הדומה.

את העונה החל פסטר בקבוצת סנטוס מקוסטה ריקה, שם כבש חמישה שערים ב-11 הופעות. הוא יגיע בהשאלה מאליואנסה (מוליכת הטבלה בקוסטה ריקה) עד סוף העונה עם אופציה לרכישה בסיום העונה לחוזה של שלוש שנים.

בנושא אחר, במועדון חזרו הבוקר ממנוחה והחלו בהכנות למשחק הגביע מול מכבי פתח תקווה, כשכידוע מדובר במפגש פיקנטי בין מאמן קריית שמונה קובי רפואה לבין משפחת לוזון. אגב, נראה כי ההצלחה של רפואה עשוי להביא לחזרתו של הבעלים איזי שרצקי, אחרי שהבעלים אף שלח הודעת תמיכה למאמן לאחר הניצחון האחרון. "אם נמשיך ונצליח ואף נתקרב לאמצע הטבלה אז איזי יחזור אלינו ובגדול" אמרו הבוקר במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי