בחדרה מפנטזים: "מקווים שמימר יביא את המזל גם מול בני יהודה"

שרון מימר חוגג עם שחקני חדרה
שרון מימר חוגג עם שחקני חדרה | לירון מולדובן

לאחר ניצחון הבכורה בליגה תחת המאמן החדש, במועדון מקווים לעבור את מחזיקת הגביע בסיבוב ח'. זיקרי יפתח על הספסל, רבאח בספק. מהדי זועבי ועדי טבצ'ניק מועמדים בינואר

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לאחר מספר שבועות לא פשוטים שכללו התפטרות מאמן ושרשרת הפסדים, השבוע כבר מורגשת אווירה חיובית במיוחד בהפועל חדרה בזכות הניצחון 0:2 בחוץ על מועדון ספורט אשדוד, שכידוע היה ניצחון הבכורה של המאמן החדש שרון מימר.

כעת, בחדרה מקווים כי גם מפעל הגביע יהיה מיוחד עבור הקבוצה – כמו בעונה שעברה, אז הגיעה חדרה לחצי הגמר – אך בקבוצה מבינים כי בפניהם משחק חוץ קשה מול מחזיקת הגביע, בני יהודה. במועדון אמרו הבוקר: "אנחנו מקווים שמימר יביא את המזל שלו גם נגד יוסי אבוקסיס".

המאמן עצמו יקבל החלטה לגבי ההרכב רק היום, לאחר האימון המסכם, אולם נראה כי יבצע מספר שינויים כדי לתת מנוחה לחלק מהשחקנים לקראת משחקי הליגה בשבוע הבא מול הפועל באר שבע והפועל רעננה. הבלם ויסאם רבאח נמצא בספק וההערכה כי יפתח במשחק, אבל ישחק רק מחצית כמו גם המגן דיאא לבאבידי. הקשר ג'ורג' פוצ'יבה סובל מרגל עץ, זכר למשחק באשדוד, ונמצא בספק. רועי זיקרי שגם כן נפצע במשחק האחרון, יפתח על הספסל.


מימר על הקווים באשדוד. חדרה תשחזר את ההצלחה בגביע? (לירון מולדובן)

במקביל, במועדון חושבים כבר על חודש ינואר ודואגים לאייש את עמדת השוער השני על חשבונו של חביב אוחיון, שנפצע ועובר תהליך שיקום בתל השומר. שני המועמדים להגיע במקומו של אוחיון הם עדי טבצ'ניק ששיחק בחדרה בעונה שעברה וכיום משמש כשוער שלישי בהפועל תל אביב או מהדי זועבי, ששיחק בעבר בהפועל קריית שמונה ובעונה שעברה שימש כשוער ראשון באחי נצרת. זועבי הגיע לאחרונה להסדר מול קריית שמונה על שחרורו, משמע שיוכל להצטרף ללא תמורה ולא מן הנמנע כי יצורף לסגל.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי, ירין חסן, ויסאם רבאח (חגי גולדנברג), יהב גורפינקל, סלומון דניאל, גלעד אברמוב, מוחמד אבו פאני, דידיה קוגבנייה, שגיא דרור ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי