פוצ'יבה עלול להיעדר, בחדרה חוששים: ב"ש תגיע כמו חיה פצועה

ג'ורג' פוצ'יבה, דור פרץ
ג'ורג' פוצ'יבה, דור פרץ | אריאל שלום

הקשר מתקשה להתאושש מהפציעה שנגרמה לו נגד אשדוד וגם לבאבידי ייעדר. זלקה התאמן כרגיל ויחזור לקישור. אוהדי שתי הקבוצות ישתפו פעולה עבור איסוף בובות לבניית גן החלומות של עמותת "גדולים מהחיים"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ערכה היום את האימון המסכם לקראת משחק הליגה מחר מול הפועל באר שבע (שלישי, 19:15 בספורט3) כשבמועדון חוששים מהמפגש גם בשל העובדה שברק בכר ושחקניו בהחלט יגיעו על תקן "חיה פצועה" לאחר ההפסדים האחרונים והעובדה שאפילו הניצחון באשדוד במסגרת הגביע בשבת היה 3:4 מטורף לחלוטין, בו היא ניצלה מהארכה הודות לפנדל שהדף ארנסטס שטקוס בתוספת הזמן.

אם לא די בכך, הקבוצה של שרון מימר תגיע למשחק בהרכב חסר. דיא לבאבידי לא התאמן ולכן חגי גולדנברג צפוי לשחק כמגן ימני. מי שעוד לא ייכלל בסגל הוא הקשר דניאל סולומון שהורחק בגביע המדינה מול בני יהודה. נראה כי גם ג'ורג' פוציבה לא יצליח להתאושש מהפציעה וייעדר משחק נוסף, מה שמוביל להתלבטות לגבי השיטה בה תשחק הקבוצה. לא מן הנמנע שמימר יעלה עם שלושה בלמים. מנשה זלקה ערך אימון מלא ויפתח בקישור לצד גלעד אברמוב ומוחמד אבו פאני. 

לקראת המשחק אמר שרון מימר: "כדי להוציא נקודות. חשוב מאוד שנהיה מרוכזים בהגנה ושנעבוד כמו שעבדנו בקטע ההגנתי בשני המשחקים האחרונים. יחד עם זאת, נהיה חייבים להיות מרוכזים בחלק הקדמי ושנצליח לצאת להתקפה בצורה מסודרת יותר ואיכותית יותר כדי לדעת לנצח את המשחק".

מנשה זלקה (אודי ציטיאט).

יהב גורפינקל הוסיף: "הפועל באר שבע היא יריבה קשה מאוד, אבל אנחנו מגיעים לנצח בכל משחק ומול כל יריבה. על מנת לעשות את זה נהיה חייבים לשחק מאוד אחראי ולנסות להפתיע אותם ביציאות טובות קדימה. אני מאוד מקווה לקחת שלוש נקודות ולעשות חג חנוכה שמח לאוהדים שלנו".

בחדרה נערכים לאירוע מיוחד שייערך לפני פתיחת משחק, כאשר במסגרת שיתוף הפעולה עם עמותת "גדולים מהחיים", התבקשו אוהדי שתי הקבוצות להגיע למגרש עם בובות, כדי שלפני שריקת הפתיחה הן ייזרקו לכר הדשא ויועברו תרומה עבור "גן החלומות" שנבנה בימים אלה בבאר שבע, למען ילדי עמותת גדולים מהחיים.


גורפינקל. חדרה תפתיע את ב"ש? (לירון מולדובן)

הרכב משוער: אוסטין אגידה, חגי גולדנברג, ויסאם רבאח, ירין חסן, יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני, מנשה זלקה, גלעד אברמוב, דידייה קןגבנייה, רועי זיקרי ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי