אבוקסיס יחזור לשלושה בלמים: "יודע שאפשר להשיג תוצאה טובה"

יוסי אבוקסיס, מוחמד גאדיר
יוסי אבוקסיס, מוחמד גאדיר | אודי ציטיאט

אלבן פנישי יתגבר את מרכז ההגנה במשחק נגד האלופה, המאמן הבהיר לשחקניו: "מאמין בכם". מחזיקת הגביע רוצה להמשיך את המאזן הטוב נגד הצהובים. גדיר ישחק, אבישי כהן: "שמח לקבל הזדמנויות"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

לאחר שני הפסדי ליגה רצופים, בני יהודה הצליחה להעפיל לשמינית גמר הגביע לאחר שגברה בדרך על הפועל חדרה, וקיבלה ביטחון לקראת הדרבי הקטן נגד מכבי תל אביב מחר (שלישי). הקבוצה של יוסי אבוקסיס מאמינה שאפשר להוציא תוצאה טובה שוב נגד האלופה, לאחר שבעונה שעברה מחזיקת הגביע הייתה הקבוצה היחידה שגברה עליה בליגה, זאת בנוסף להדחתה בחצי גמר הגביע. מעבר לכך נזכיר כי גם העונה השיגה הקבוצה מהשכונה תוצאה טובה עם התיקו בסיבוב הראשון.

המאמן יוסי אבוקסיס התלבט ארוכות בנוגע למערך בו תשחק הקבוצה במשחק. הוא שקל להמשיך עם שני בלמים כפי שהיה במשחק הגביע נגד הפועל חדרה אך לבסוף החליט לחזור לשיטת חמשת ששחקני ההגנה יחד עם אלבן פנישי כבלם שלישי. שינוי נוסף שעשה המאמן באימון מהסכם הוא הצבתו של אריאל לזמי שנכנס כמחליף בגביע, על חשבונו של דור כוכב. בנוסף, החלוץ מוחמד גדיר היה בספק למשחק בשל כאבי ראש אך הוא התאמן אתמול וגם שותף באימון היום ונראה שיפתח.

"אני מאמין בכם ויודע שאתם מסוגלים להוציא תוצאה טובה במשחק הזה", אמר המאמן אבוקסיס לשחקניו לקראת המשחק. "אם נהיה יחד כקבוצה ונעשה הגנה כקבוצה, כמו במשחק נגד חדרה בגביע, נצליח להוציא נקודות. מכבי אמנם מגיעים אחרי הדחה בגביע, אבל זה יהיה משחק שונה לחלוטין ונצטרך להיות מוכנים", הוסיף המאמן.

אבוקסיס ושחקניו מאושרים. מחזיקת הגביע בטוחה בעצמה לקראת מכבי (אריאל שלום)

המגן אבישי כהן אמר לקראת המשחק: "זה נחמד מאוד שהצלחנו לעבור שלב בגביע במשחק לא פשוט, זה הוסיף לנו ביטחון לאחר ההפסדים אבל הגביע הוא בונוס. אנחנו חוזרים להתמקד בליגה. אנחנו מגיעים אחרי שני הפסדים ואנחנו צריכים להסתכל רק על הליגה, כי זה מה שחשוב. אנחנו מכינים את עצמנו טוב למשחק מולם, נגיע הכי מוכנים שיש".


על הדחתה של מכבי ת”א מגביע המדינה
: "פחות הסתכלתי על העובדה שזאת מכבי ת”א שהודחה. לא משנה מי הייתה היריבה הקרובה שלנו בליגה, היינו מכינים את עצמנו הכי טוב שאפשר, כי אנחנו אחרי שני הפסדים. אנחנו צריכים להכין את עצמנו לליגה, לא משנה מול איזו קבוצה. למכבי תל אביב יש סגל מטורף, מצוין, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו ונבוא לעשות את העבודה שלנו".

על הרצון לתקוף ולא רק לעשות הגנה מול מכבי: "זה לא בהכרח קשור אלינו. אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו, יש לנו משחק מסודר. אנחנו יכולים להפסיד בו ויכולים גם לנצח בו, זה המערך שאנחנו משחקים בו וזהו. אנחנו מכינים את עצמנו רגיל, כמו לכל משחק ורוצים להוציא תוצאה טובה".

אבישי כהן. מרוצה מההזדמנויות (אודי ציטיאט)

על השתלבותו בבני יהודה: "אני יכול להגיד שסוף סוף אני מקבל את הבמה בליגת העל, כמו שצריך. אני משתדל כמה שיותר להוכיח על המגרש, זה לא מובן מאליו וזה מה שחשוב".

מעדיף לשחק קשר או מגן? "אני יכול לשחק בכל עמדה על המגרש, כל אקבל הזדמנות לשחק, אני אתן את המקסימום שלי בכל עמדה. אין ספק שזאת קפיצת מדרגה, אני משחק בליגת העל והיה לי חשוב להישאר בליגת העל. אני שמח שבני יהודה שמה לב אליי וצירפה אותי אליה, הקבוצה ממש הצליחה לבנות אותי פה. אני מרגיש באמת שנותנים לי כאן הזדמנות וכיף לי פה, זה מקום מדהים מבחינתי".

בנושא אחר, בבני יהודה לא היו מרוצים מהחלטת משטרת ישראל שלא לאפשר הכנסת ציוד עידוד על ידי אוהדי הקבוצה וכתבו בפוסט: "מועדון הכדורגל, בני יהודה תל אביב, מופתע ומאוכזב מאוד מהחלטת משטרת ישראל שלא לאפשר הכנסת ציוד עידוד על ידי אוהדי הקבוצה במשחקי הבית, המתקיימים באצטדיון בלומפילד. הנהלת המועדון קיימה בימים האחרונים מספר פגישות ושיחות עם נציגי המשטרה, ביחד עם נציגי היכלי הספורט, האחראים בין היתר על תפעול אצטדיון בלומפילד".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

מועדון הכדורגל, בני יהודה תל אביב, מופתע ומאוכזב מאוד מהחלטת משטרת ישראל שלא לאפשר הכנסת ציוד עידוד על ידי אוהדי הקבוצה במשחקי הבית, המתקיימים באצטדיון בלומפילד. הנהלת המועדון קיימה בימים האחרונים מספר פגישות ושיחות עם נציגי המשטרה, ביחד עם נציגי היכלי הספורט, האחראים בין היתר על תפעול אצטדיון בלומפילד. במהלך השיחות הוסבר לנציגי המשטרה כי לאוהדי קבוצתנו לא הייתה כמובן שום מעורבות באירוע הדרבי האחרון, בין מכבי והפועל תל אביב ושאין שום היגיון או הצדקה לפגוע בקהל אוהדי קבוצתנו. גם נציגי היכלי הספורט, שכאמור, נכחו בפגישות והיו חלק מהשיחות, ציינו כי קהל אוהדינו מתנהג למופת במשחקי הבית ויתרה מכך, מקפיד לשמור על המושבים ושאר השירותים הניתנים להם על ידי האצטדיון. אנו נמשיך לפעול על מנת לשנות את החלטת המשטרה, שמענישה את קהל אוהדינו ללא שום סיבה הגיונית.

A post shared by בני יהודה תל אביב (@bnei_yehuda_tlv_official) on

"במהלך השיחות הוסבר לנציגי המשטרה כי לאוהדי קבוצתנו לא הייתה כמובן שום מעורבות באירוע הדרבי האחרון, בין מכבי והפועל תל אביב ושאין שום היגיון או הצדקה לפגוע בקהל אוהדי קבוצתנו. גם נציגי היכלי הספורט, שכאמור, נכחו בפגישות והיו חלק מהשיחות, ציינו כי קהל אוהדינו מתנהג למופת במשחקי הבית ויתרה מכך, מקפיד לשמור על המושבים ושאר השירותים הניתנים להם על ידי האצטדיון".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, אלבן פנישי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, אריאל לזמי, מתיאה ליואיץ', מוחמד גאדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי